Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Ελληνική αριθμοσοφία




 Ουδεις αγεωμέτρητος έλεγαν οι Πλατωνικοι έχοντας πάρει βεβαια όλη την γνώση από τους Πυθαγόριους. Τι είναι όμως η Γεωμετρία ; Μαθηματικοι τύποι με τους οποίους βρισκουμε το εμβαδόν των γεωμετρικών σχημάτων ; Όπως ο Πυθαγόρειος τύπος για να βρουμε την υποτείνουσα ορθογώνιου τριγώνου γνωρίζοντας τις κάθετες πλευρές; Αυτή είναι η απλή γεωμετρία και τα απλά μαθηματικά. Ουσιαστικά γεωμετρία είναι η χρήση των αριθμών για το μέτρημα της γης αλλά και η χρήση τους για κάθε κατανόηση του επιστητού. Δεν είναι δηλαδή καθόλου τυχαίο που οι εβραίοι ονομάζουν Γκεμάτρια την αριθμολογία. Για τον εβραίο καμπαλιστή, αγεωμέτρητος είναι εκείνος που δεν γνωρίζει τα μυστικά σύμβολα της αριθμολογίας. Αγεωμέτρητος είναι εκείνος που δεν γνωρίζει ότι τα γράμματα είναι αριθμοι και οι λέξεις σύνολα αριθμών.

Ο εχθρός της ανθρώπινης λογικής είναι ο νους εκείνος που δέχεται το πράγμα χωρίς απόδειξη και χωρίς στοιχεία. Κάθε άνθρωπος αναγνωρίζει την ύπαρξη του υλικού κόσμου, ελάχιστοι όμως είναι εκείνοι που κατανοούν τον πνευματικό κόσμο. Τρομαγμένος ο άνθρωπος από το ίδιο το πνεύμα που φέρει μέσα στο σώμα του, απορρίπτει την ύπαρξη του και αγνοεί τα δεδομένα. Αγνοεί ότι εκτός από υλικό σώμα ο άνθρωπος είναι και μία πνευματική ύπαρξη. Η ύλη αποτελείται από τα στοιχεία, αλλά το πνεύμα αγνοούμαι από τι αποτελείται. Ο Πλάτων ονόμασε ιδέες αυτά που αποτελούν τον πνευματικό κόσμο. Την ιδέα για τις ιδέες βέβαια την έλαβε από τους Πυθαγόριους, οι οποίοι θεωρούσαν ότι πρωταρχικές ιδέες είναι οι αριθμοί. Ο αριθμός δεν φανερώνει μόνο την ποσότητα ή την σειρά σε μια διαδοχή, πρώτος, δεύτερος, τρίτος, αλλά φανερώνει και κάποια ποιότητα, ένα διαφορετικό είδος.



 Επειδή πολλά νούμερα περιφέρονται ασκόπως, ως φιλόσοφοι, παπαγαλίζοντας την αρχαία σοφία, αγνοώντας όμως τα απλά μαθηματικά της πνευματικής επιστήμης των αρχαίων μας προγόνων, θέλησα να γράψω αυτό το κείμενο για τους αριθμους. Η φυσική των αριθμών δεν μας φανερώνει μόνο τις υλικές σχέσεις των όντων και των πραγμάτων αλλά κυρίως φανερώνει την μεταφυσική τους διάσταση. Το σύμπαν για τον ανθρώπινο νου δεν είναι μόνο κάποιοι φυσικοί νόμοι που περιγράφουν τα υλικά όντα αλλά ένα ζωντανό ον που εκφράζεται μέσα από τα σύμβολα και κυρίως τους αριθμούς. Εκείνοι οι σοφοί που αγνοούν την μεταφυσική διάσταση του κόσμου μας και δεν έχουν καμία μεταφυσική εμπειρία, είναι άδεια ασκιά και μόνο η ευσέβεια τους διασώζει από τον διασυρμό και τον εξευτελισμό, καθώς υπάρχουν ως ανόητοι μέσα σε ένα κόσμο του πνεύματος.

 Βλέπουμε έτσι τους χριστιανούς να λατρεύουν την αγία τριάδα, συκοφαντώντας όμως την ελληνική αριθμολογία. Βλέπουμε τους μονοθεϊστές να φωνάζουν ότι βρήκαν την μεγάλη αλήθεια, πως ο θεός είναι ένας, αγνοώντας όμως τα πάντα για την ουσία της μονάδος και την δυνατότητα της να υπάρχει μέσα στα πολλά. Τα νούμερα αυτά φιλοσοφούν με μοναδικό κανόνα την αντίθεση τους στον ελληνισμό, αυτοευνουχιζόμενοι παραδίδουν την ψυχή τους στα Τάρταρα, εμπαιζόμενοι από τους δαίμονες.



Κατά τον Αριστοτέλη (Μεταφυσικά Α 5) «οι μεν γαρ Πυθαγόριοι μιμήσει τα όντα φασιν είναι των αριθμών». Τα όντα λοιπόν υπάρχουν κατά τον τρόπο των αριθμών, σύμφωνα με τους Πυθαγόρειους. Σε αυτό βέβαια συμφωνεί ο Αριστοτέλης, όπως αναφέρει και ο Διογένης Λαέρτιος. Συνηθιζε να λέει πολύ συχνά στους φίλους και τους μαθητές του, όπου και αν βρισκονταν, ότι η όραση παίρνει φως από τον γυρω αέρα, ενώ η ψυχή από τα μαθηματικά. (Διογενης Λαέρτιος Βιβλιο Ε, 17, ). Ο Πλάτων συμφωνεί σύμφωνα με τον Διογένη Λαέρτιο, αφού έλεγε ότι η ψυχή είναι αθάνατη κι έχει αρχή αριθμητική. (Βιβλιο Γ, 67)

 Ο αριθμολόγος φιλόσοφος κατανοεί τις ιδέες και τα σύμβολα και προπάντων τους αριθμούς, ως τα στοιχεία που περιγράφουν ένα ζωντανό σύμπαν. Δεν έχει ανάγκη τους θεούς, γνωρίζοντας ότι ακόμα και οι θεοί περιγράφονται με τους αριθμούς και η εργασία τους είναι μέσα στα πλαίσια της αριθμητικής λογικής. Ο Απόλλων εκφράζει την μονάδα και η θεά Ρέα την αόριστη δυάδα. Ο παντοκράτωρ Δίας, είναι η τριάδα και ο Διόνυσος η τετράδα. Γνωρίζοντας τα είδη των αριθμών και τις ποιότητες τους γνωρίζεις τους θεούς.

 Το υψηλότερο μυστικό αυτής της γνώσεως, είναι η δημιουργία του κόσμου, πως δηλαδή η αιώνια, αθάνατη και ακίνητη μονάδα, προχωρεί στην αόριστη υλική δυάδα και πως με αυτές τις δύο αρχές, οικοδομείται το σύμπαν. Όλοι οι θεοί να πέσουν από τους θρόνους τους και όλοι οι πλανήτες να καταστραφούν, οι αριθμοί θα συνεχίσουν να υπάρχουν ως η βαση της πνευματικης επιστήμης εις τον αιώνα. Θα πρέπει όμως κάθε άνθρωπος που αναζητεί την αληθεια να ξεκινήσει σωστά, αντιλαμβανόμενος ότι όταν μιλάμε για ΟΝ, αναφερόμαστε στον εν σαρκί ανθρώπινο νου, αναφερόμαστε στον εαυτό μας. Εμείς ως ανθρώπινα όντα, είμαστε εκείνη η ακίνητη μονάδα στο κέντρο της ανθρώπινης καρδιάς, εμείς είμαστε αυτή η αόριστη δυάδα, ως πνευματικά όντα που διαχωριζόμαστε από τις εξωτερικές αισθήσεις και την εσωτερική νόηση, εμείς είμαστε τέλος η τριάδα, το μικτόν, ένας νους που παρατηρεί τον εξω και τον μέσα άνθρωπο. Η αληθινή φιλοσοφία ξεκινάει από τον εαυτό και δεν μπορεί να γνωρίσει τίποτα εκτός από τον εαυτό. Όταν κάποιος αναγνωρίσει τον εαυτό του, δηλαδή θυμηθεί ποιος είναι, τότε θα έχει την γνώση του σύμπαντος και του κάθε άλλου.

 Μπορώ λοιπόν εγώ σήμερα να σας πω, ότι δεν υπάρχει άλλος θάνατος εκτός από εκείνο του εφτά, της σεβαστής κατάπαυσης του θεού. Δεν υπάρχει άλλη ανάσταση εκτός από εκείνη του οκτώ, ουτε άλλη εξουσία εκτός από εκείνη του έξι, ουτε άλλος εαυτός εκτός από εκείνον του πέντε. Δεν υπάρχει άλλη άβυσσος εκτός από εκείνη του εννιά, ούτε άλλο αυτεξούσιο εκτός από το δέκα, την ιερή τετρακτίδα. Να σας τα πω βεβαίως, αλλά τι θα καταλάβετε αν δεν έχετε αναγνωρίσει τον εαυτό σας στον τετρακέρατο Διόνυσο, αν δεν έχετε γίνει παρατηρητες του τριπλού κόσμου που αποτελεί τον εαυτό σας. Αν δεν έχετε εισέλθει στο κέντρο της καρδιάς σας. 123. Γι αυτό λοιπόν, αν είστε πραγματικά άθεοι ή αν πιστεύετε στους θεούς, δεν θα πλησιάσετε την αλήθεια του κόσμου, αν δεν περιπλανηθείτε μέσα στους αριθμούς, μέσα στις συνειδητότητες της φύσεως, οι οποίες είναι αρμονικά χτισμένες με τους αιώνιους αριθμούς. Γιατί ποια είναι η υψηλότερη μύηση παρά η γνώση των αριθμών.

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ  - ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ