Τι γαρ σεμνόν φιλοσοφούντες
εξηνέγκατε. Δηλαδή τι ωραίο βγάλατε από την φιλοσοφία; Αναρωτιέται ο χριστιανός
Τατιανός γράφοντας προς τους Ελληνες. Γιατί εκείνοι οι χριστιανοί ανακάλυψαν
τον αληθινό θεό του Ισραήλ και τους προφήτες και τον Αβραάμ του οποίου και
σπέρμα είναι. Δεν χρειάζονται πλέον την φιλοσοφία γιατί γνωρίζουν ότι ο θεός
του Ισραήλ έκτισε τον ουρανό και την γη και αυτός είναι η μόνη αληθινή ύπαρξη.
Το δυστυχές είναι ότι
αυτός ο Τατιανός και μια σειρά από χριστιανούς συκοφάντες και φανατικούς
εχθρούς των Ελλήνων περιλαμβάνονται στην σειρά ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ της έκδοσης
της Αποστολικής Διακονίας της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας. Κι ερωτώ τον κάθε
άνθρωπο που ακόμα χρησιμοποιεί τον εγκέφαλο του για να σκεφτεί, πως είναι
δυνατόν οι γεμάτοι ανθελληνικό μίσος πατέρες της εκκλησίας να ονομάζονται
Ελληνες Πατέρες; Ποιόν κοροϊδεύουν άραγε οι εκδότες της σειράς Βιβλιοθήκη Ελλήνων
Πατέρων; Κοροϊδεύουν πρώτα απόλα τον εαυτό τους. Κοροϊδεύουν τους χριστιανούς
πατέρες που αν εκείνο τον καιρό τους ονόμαζες Έλληνες θα το θεωρούσαν βρισιά
και τα καταδικαζόταν ως αιρετικοί ελληνίζοντες. Κοροϊδεύουν όλο τον ελληνισμό
ως τυχωδιόκτες, καιροσκόποι, ληστές που πίνουν το αίμα και την ψυχή του
ελληνικού λαού, τον οποίο έχουν αιχμαλωτίσει και τον καταστρέφουν επί αιώνες.
Ο Τατιανός ξεκινάει τον λόγο του προς Έλληνες
γράφοντας, Μην είστε εχθρικοί προς τους βαρβάρους, ούτε να ζηλεύετε τα δόγματα τους,
γιατί όλες σας τις γνώσεις και τις επιστήμες από τους βαρβάρους τις πήρατε… ας σταματήσετε
λοιπόν τις μιμήσεις να ονομάζετε ευρέσεις…
Όποιος διαβάσει τον λόγο του Τατιανού προς Ελληνες δεν θα διαβάσει ένα
κάλεσμα στον Χριστό αλλά μια συνεχή ύβρις εναντίον του ελληνικού πολιτισμού.
Τατιανοῦ πρὸς Ἕλληνας.
1.1
Μὴ πάνυ φιλέχθρως διατίθεσθε πρὸς τοὺς βαρβάρους,
ὦ ἄνδρες Ἕλληνες, μηδὲ φθονήσητε τοῖς τούτων δόγμασιν. ποῖον γὰρ ἐπιτήδευμα
παρ' ὑμῖν τὴν σύστασιν οὐκ ἀπὸ βαρβάρων ἐκτήσατο; Τελμησσέων μὲν γὰρ οἱ δοκιμώτατοι
τὴν δι' ὀνείρων ἐξεῦρον μαντικήν, Κᾶρες τὴν διὰ τῶν ἄστρων πρόγνωσιν, πτήσεις ὀρνίθων
Φρύγες καὶ Ἰσαύρων οἱ παλαίτατοι, Κύπριοι θυτικήν, ἀστρονομεῖν Βαβυλώνιοι, μαγεύειν
Πέρσαι, γεωμετρεῖν Αἰγύπτιοι, τὴν διὰ γραμμάτων παιδείαν Φοίνικες. ὅθεν παύσασθε
τὰς μιμήσεις εὑρέσεις ἀποκαλοῦντες…
Ο Αριστοτέλης πολύ
απαιδεύτως κολάκευε τον Αλέξανδρο το τρελό αγόρι. Το «μεμηνός μειράκιον».
Πλάτων φιλοσοφῶν ὑπὸ ∆ιονυσίου διὰ γαστριμαργίαν ἐπιπράσκετο.
καὶ Ἀριστοτέλης ἀμαθῶς ὅρον τῇ προνοίᾳ θεὶς καὶ τὴν εὐδαιμονίαν ἐν οἷς ἠρέσκετο
περιγράψας, λίαν ἀπαιδεύτως Ἀλέξανδρον τὸ μεμηνὸς μειράκιον ἐκολάκευεν
Την κατηγορία ότι οι Ελληνες έκλεψαν την γνώση από τους βαρβάρους αναφέρει και ο Κλήμεντας Αλεξανδρείας. Στα βιβλία του, που μπορείτε να προμηθευτείτε από την έκδοση Βιβλιοθήκη Ελλήνων Πατέρων της αποστολικης διακονίας της Εκκλησίας, μπορείτε να μάθετε ότι παρά Μωυσέως τοιαύτα φιλοσοφήσαντες οι των Ελλήνων άκροι. (Στρωματείς Ε κεφ, 11,4)
Δυσάλωτος γαρ η χώρα του θεού, ον χώρα ιδεών ο Πλάτων κέκληκεν,
παρά Μωυσέως λαβών τόπον είναι αυτόν…
Από τον Μωυσή λοιπόν έκλεψε
ο Πλάτωνας τις ιδέες του σύμφωνα με τον Κλήμεντα Αλεξανδρείας. Ακολουθούν όμως όλοι αυτοί την συμβουλή του
αποστόλου Παύλου, «βλέπετε μη τις υμας έσται ο συλαγωγών δια της φιλοσοφίας και
κενής απάτης κατά την παράδοσιν των ανθρώπων κατά τα στοιχεία του κόσμου και ου
κατά Χριστόν» Κολ,2,8
Προσέχετε λοιπόν μην σας κερδίσει κανείς με την φιλοσοφία η οποία είναι κενή απάτη, σύμφωνη με την παράδοση των ανθρώπων και τα στοιχεία του κόσμου, την επιστήμη δηλαδή και την γνώση και όχι με τον Χριστόν. Γιατί ποια η σχέση του φωτός με του σκότους; Και συνεχίζει ο Κλήμεντας Αλεξανδρείας, «Ναι μην οι λέγοντες την φιλοσοφίαν εκ του διαβόλου ορμάσθαι κακείνω επιστηθάστωσαν, ότι φησί η γραφή μετασχηματίζεσθαι τον διάβολον, εις άγγελον φωτός,» (Στρωματείς ΣΤ κεφ 8, 15) Με λίγα λόγια η φιλοσοφία έρχεται κατευθείαν από τον διάβολο, καθώς όπως λέει και ο απόστολος Παύλος ο διάβολος μετασχηματίζεται σε άγγελον φωτός, έτσι και η φιλοσοφία. Θαυμάστε λοιπόν τον χριστιανικό λόγο των Ελλήνων Πατέρων, που είναι γεμάτος από χριστιανικό φως το οποίο διώχνει μακριά το σκοτάδι της φιλοσοφίας.
Στην βιβλιοθήκη των Ελλήνων Πατέρων της αποστολικής
διακονίας θα βρείτε και τον φίλο του Μεγάλου Κωνσταντίνου τον επίσκοπο Ευσέβιο της
Καισάρειας, ο οποίος είναι ο μόνος εκκλησιαστικός συγγραφέας των πρώτων τριών
αιώνων της εκκλησίας.
«Οι εθνικοί κατηγορούσαν του Χριστιανούς, γράφει ο καθηγητής κ. Χρήστου στην εισαγωγή, ότι πρόδωσαν την πατρώα ευσέβεια για να προσκολληθούν σε ξένα και άθεα δόγματα. Ο Ευσέβειος έγραψε την «ευαγγελική προπαρασκευή» για να απαντήσει σε αυτή την κατηγορία, δικαιολογόντας την προσχώρησιν των Χριστιανών στον Ιουδαϊσμό. Κατά σειρά εξετάζονται η κοσμολογία των Ελλήνων φυσικών φιλοσόφων, οι μύθοι των Ελλήνων ποιητών, η κρατική θρησκεία, οι χρησμοί, η πίστη στην ειμαρμένη, και αποδεικνύετε εν γένει ο αντιφατικός χαρακτήρας του πολυθεϊσμού, αποδεικνύεται η αρχαιότητα των πατριαρχών και της μωσαϊκής νομοθεσίας έναντι του ελληνισμού και η ανωτερότητα της Ιουδαϊκής θρησκείας έναντι της πολυθεϊας, και τέλος ανακρίνονται τα ελληνικά φιλοσοφικά συστήματα των οποίων η έμπνευσις βρίσκεται στην ιουδαϊκή σοφία. Το συμπέρασμα της διαπραγματεύσεως είναι ότι ορθώς οι Χριστιανοί εγκατέλειψαν τον Εθνισμόν δια να αποδεχθούν την ιουδαϊκήν σοφίαν».
Στην ευαγγελική προπαρασκευή
στο πέμπτο κεφάλαιο ο Ευσέβιος αναφέρει, ότι μη άνευ σώφρονος λογισμού της πατρίου
δεισιδαίμονος πλάνης ανεχωρήσαμεν, ή όπως ακριβώς το λέει στην πρώτη πρόταση της
πατρίου δεισιδαιμονίας αποστάται καθεστήκαμεν.
Οι χριστιανοί αυτοί δηλώνουν ανοιχτά αποστάτες, αναχωρούν από τον ελληνισμό και εισέρχονται στον ιουδαϊσμό αλλά παρά όλα αυτά σύμφωνα με την αποστολική διακονία είναι Ελληνες Πατέρες. Λογικό βέβαια εφόσον και ο μεγάλος ανθέλληνας Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρείται σήμερα δάσκαλος του γένους των Ελλήνων, ως ένας εκ των τριών ιεραρχών.
Οι χριστιανοί αυτοί δηλώνουν ανοιχτά αποστάτες, αναχωρούν από τον ελληνισμό και εισέρχονται στον ιουδαϊσμό αλλά παρά όλα αυτά σύμφωνα με την αποστολική διακονία είναι Ελληνες Πατέρες. Λογικό βέβαια εφόσον και ο μεγάλος ανθέλληνας Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρείται σήμερα δάσκαλος του γένους των Ελλήνων, ως ένας εκ των τριών ιεραρχών.
Ο καθένας μπορεί σήμερα να πληροφορηθεί για
τον ανθελληνισμό των χριστιανών πατέρων και δεν έχω σκοπό να δημιουργήσω
κατάλογο των συκοφαντιών τους, καθώς μπορείτε αν θέλετε να βρείτε τετοιους
καταλόγους πολλούς στο διαδίκτυο. Το μέγεθος του ανθελληνικού μένους των
ορθοδόξων χριστιανών μπορεί να το σπουδάσει κάποιος γιατί είναι τόσο μεγάλο και
ευρύ που δεν χωράει εύκολα σε μερικούς τόμους. Πρέπει να
δει κανείς την πραγματικότητα, όχι μόνο την καταδίωξη των Ελλήνων στο θρήσκευμα
αλλά και των επιστημόνων, των φιλοσόφων, των μουσικών, του θεάτρου και ότι
δήποτε μπορούσε να σημαίνει ελληνικός πολιτισμός. Γι αυτό και δεν καταδιώχθηκαν
μόνο οι Έλληνες αλλά ακόμα και όσοι χριστιανοί ελλήνιζαν. Οι Αρειανοί χριστιανοί
που μέχρι σήμερα αναθεματίζονται, ονόμαζαν το ευαγγέλιο τους Θάλεια από την
μούσα του Απόλλωνα. Οι αιρετικοί καταδιώκονται ως Έλληνες.
Ο ανθελληνισμός των χριστιανών είναι περισσότερο έντονος στους Ορθόδοξους και αυτό μπορεί κανείς να το δει πολύ εύκολα αναλογιζόμενος ότι οι καθολικοί έχουν και αγάλματα στους ναούς και μουσικά όργανα, ενώ οι ορθόδοξοι διάγουν υπό τον φόβο του ελληνισμού και καταδιώκουν κάθε μορφή τέχνης. Η ορθόδοξη αγιογραφία, η οποία γλίτωσε την μανία των εικονομάχων, είναι μια καρικατούρα, μια μορφή παγιωμένης πρακτικής που δεν επιτρέπει την ελευθερία και την φαντασία αλλά υποτάσσει την τέχνη στην βαρβαρότητα του ανθέλληνα μονοθεϊστή.
Η Ορθοδοξία υπήρξε για τον ελληνισμό ο τάφος
και η καταστροφή. Ο Έλληνας είναι απαραίτητο να ελευθερωθεί από την τυραννία
του μονοθεϊσμού για να μπορέσει να υπάρξει και να δημιουργήσει. Στον βαθμό πού
είναι εγκλωβισμένος μέσα σε μια αρχαία Ιουδαϊκή δεισιδαιμονία δεν μπορεί να
λειτουργήσει όπως η φύση τον δημιούργησε αλλά αναγκάζεται να είναι εχθρός του
εαυτού του και των προγόνων του. Η αποστασία του χριστιανού από τον ελληνισμό
είναι η συνεχής προδοσία του ελληνισμού από ένα άνθρωπο που κατά τα άλλα είναι
Έλληνας, δηλαδή μοιχός, ψεύτης, κλέφτης … όπως και οι θεοί του αλλά υποκρίνεται
το εκλεκτό σπέρμα Αβραάμ, τον δούλο του Γιαχβε, τον Ισραηλίτη που θα αναληφθεί
στην Δευτέρα παρουσία για να συναντήσει τον Ιησού στα σύννεφα.
Τωρα υποκρίνεστε τους Έλληνες για να λάβετε
μέρος από την δόξα εκείνων που εσείς προδώσατε, εσείς εξοντώσατε, εσείς συκοφαντήσατε
και καταδιώξατε. Ο σύγχρονος κόσμος σήμερα θαυμάζει τα αγάλματα που εσείς καταστρέψατε.
Ο κόσμος θαυμάζει τα θέατρα, την ιστορία και την επιστήμη των Ελλήνων που εσείς
περιφρονήσατε. Η φιλοσοφία παραμένει μέχρι σήμερα το θαύμα των Ελλήνων. Μόνο εσείς
που τα καταδιώξατε όλα αυτά, οι λεγόμενοι Ελληνες Πατέρες είστε άγνωστοι και
κανείς δεν γνωρίζει το μίσος σας, εκείνο που κατέστρεψε τον ανθρώπινο
πολιτισμό. Η φιλοσοφία θα ζήσει εις τους αιώνες ως το φως του ανθρώπινου
πνεύματος ενώ εσείς θα μείνετε εις τους αιώνες ως παράδειγμα σκότους και
φανατισμού, ως παράδειγμα ψεύδους και πλάνης.
ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΣΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
https://el.orthodoxwiki.org/%CE%A4%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82_%CE%BF_%CE%A3%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82
και καποια περισσότερα εδάφια απο την Ελλάνια Πύλη
https://ellaniapili.blogspot.com/2017/04/blog-post_546.html?spref=fb&fbclid=IwAR0FIrj2O8dSRZwMb0VDcx3T5B60tJoSe9UHzLmQ2Qtvms4kOa5fBr-zHTo
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας, ο «Αϊ Βασίλης» μας!
«Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζoντας με ορθάνοιχτο στόμα τον "Ισραήλ". Στόμα δε λέγει εδώ ο προφήτης (βλ. Ησαΐας Θ΄: 11) την σοφιστική του λόγου δύναμη, η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων».
Βασίλειος Καισαρείας ΕΙΣ ΠΡΟΦΗΤΗΝ ΗΣΑΪΑΝ 9.230.8.
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας:
«Προσταγή, (!!!) μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».
Βασίλειος ο Μέγας, 330-379 μ. Χ. (ο γνωστός μας και ως Αϊ-Βασίλης) ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΝ ΗΣΑΪ́ΑΝ ΠΡΟΟΙΜΙΟΝ 7.196.3.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως:
«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν σκωλήκων... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες... Ημείς δε ου παραιτούμεθα της κατ' αυτών μάχης».
Ι. Χρυσόστομος (344-407 μ.Χ.) ΕΙΣ ΑΓΙΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΝ (ΟΜΙΛΙΑ ΞΣ΄ 59.369.12 -370.11).
Ο ΦΙΛΟΒΑΡΒΑΡΙΚΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:
«Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα... Ούτος ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη ολάκερη κατέλαβε... και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται, τούτου (του πιστού βάρβαρου) καθ' έκαστη λαμπρότερα γίνονται»
Ι. Χρυσόστομος ΕΙΣ ΙΩΑΝΝΗΝ 59.31.33.
Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΜΕ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΣΕΡΑΠΕΙΟΥ:
«Τι λοιπόν, άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος δια τα βιβλία; Μη γένοιτο!... αλλά δαίμονες οικούσι τον τόπον... μάλλον δε και αυτών (των Ελλήνων) όντων δαιμόνων... και παρ' αυτών βωμός στέκει απάτης αόρατος εις τον οποίον ψυχάς ανθρώπων θυσιάζουσι... κατάλαβε λοιπόν και φανέρωσε (διέδωσε!) ότι δαίμονες κατοικούν εκεί».
Ι. Χρυσόστομος ΛΟΓΟΙ ΚΑΤΑ ΙΟΥΔΑΙΩΝ 48.851.38 έως 852.35 Δαίμονες ήταν λοιπόν κατά τον "σοφό" ιεράρχη τα βιβλία της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης και ψυχοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελλήνων!!!
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 391 Μ. Χ. ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΕΡΑΠΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ:
«Στην Αλεξάνδρεια πάντα τα οικοδομήματα του Σεραπείου όπως στους ποιητικούς μύθους των Γιγάντων έγιναν... Θεοδοσίου δε βασιλεύοντος και (πατριάρχου) Θεοφίλου (της επιθέσεως) πρωτοστατούντος... του Σεραπείου τα αναθήματα κατελυμαίνοντο. Τους δε ανδριάντες και τα αναθήματα τόσο "γενναία" εμάχοντο, ώστε όχι μόνο "νικούσαν", αλλά και έκλεπτον... του δε Σεράπειου μόνο το έδαφος δεν απέσπασαν και αυτό διά το βάρος των λίθων, αυτοί δε (οι θεμέλιοι λίθοι) ήσαν αμετακίνητοι. Οι πολεμικότατοι δε αυτοί φιλοχρήματοι "γενναίοι"... την ασέβεια αυτή εις έπαινον αυτών των ιδίων καταλόγιζαν. Έπειτα εισέβαλαν οι καλούμενοι μοναχοί, άνθρωποι (μόνο) κατά το είδος, ο δε βίος αυτών συώδης (γουρουνώδης!) και εμφανώς πάσχοντες, μύρια έκαμον κακά και ανείπωτα, αλλά αυτά ευσέβειαν ενόμιζαν... τότε πας άνθρωπος μέλαιναν (μελανή) φορών εσθήτα (ράσα) τυραννικήν είχεν εξουσίαν και δημοσίως να ασχημονεί ημπορούσε. Σε τόση "αρετή" άλλαξε (η νέα θρησκεία) τον άνθρωπο».
Ευνάπιος (346-414 μ.Χ.) ΒΙΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΩΝ 6.11.
ΕΥΣΕΒΙΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ (265-340 μ. Χ.)
«Τον πτωχόν και πένητα λαόν σήκωσες από... της κοπριάς των Ελληνικών μυσαγμάτων (βδελυγμάτων) και κάθισες αυτόν μετά των αρχόντων του Ισραήλ, τον όντως λαόν αυτού».
ΕυσέβιοςΕΥΑΓΓ. ΠΡΟΠΑΡ. / ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ / ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ. ΡΙΒ΄ (23.1352. 34).
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΥΣΕΒΙΟΥ:
*Πράξη σωφροσύνης είναι η εγκατάλειψη της ελληνικής πλάνης.
*Εγκαταλείψτε όσα οι Έλληνες φυσικοί φιλόσοφοι περί αρχών εισηγήθηκαν»
*Μαγγανείες μετέρχονται (οι Έλληνες!!!) και μ' αυτές εξαναγκάζουν την ανθρώπινη γνώμη.
*Τα αγάλματα τους μαγικά κατασκευάζουν (οι Έλληνες!!!) και στην μαγεία προτρέπουν.
*Περί των αρχαιότερων Εβραίων και γιατί τας γραφάς αυτών, από των Ελληνικών λόγων προτιμήσαμε.
*Τα πάντα παρά βαρβάρων οι Έλληνες ωφελήθηκαν.
*Περί του ότι οι Έλληνες είναι κλέπτες (ιδεών!).
*Γιατί μετά από λογική κρίση και σώφρονα λογισμό την ιστορία των Εβραίων παραδεχθήκαμε».
Βλ. Ευσέβιος «Κλείς Πατρολογίας». Δωροθέου Σχολαρίου.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. ΜΟΝΑΧΟΣ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟΣ:
«Εγώ δε την παρ' Ελλήνων παιδείαν φληναφίαν (μωρολογία) κακού δαίμονος και χαλεπωτάτη (θλιβερότατη) υπόθεσιν είναι λέγω.».
Γ. Μοναχός ο Χρονογράφος, Κ΄ ΠΕΡΙ ΘΑΡΡΑ.
Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
«Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγονών να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά (μόνο) αυτά των δικαίων,(της Π. Διαθήκης.)»
Ι. Χρυσόστομος ΠΕΡΙ ΚΕΝΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΑΤΡΕΦΕΙΝ ΤΑ ΤΕΚΝΑ (690) 641.65.
Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ:
«Ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε, με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών (ελληνικών) έπεμψε τεμενών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς, δεν έλαβε απ' τα βασιλικά ταμεία (!) αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με την λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους Σηκούς (ελληνικούς ναούς) με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν.».
Θεοδωρήτου ΕΚ. ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΑΜΑΣΟΥ (Τ.5 329/8-330/8 ).
ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ, Ο ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΙΣΤOΡΙΚΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Ο "ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ", Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΥΠΗΡΞΕ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΟΤΕΡΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑΣ TOY EBRAIOXRIΣTIANIΣMOY ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΣΕΤΙ ΠΑΣΧΩΝ ...!
ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:
«Αφανίσαμε από προσώπου γης κάθε ίχνος παιδείας, τέχνης και φιλοσοφίας του αρχαίου κόσμου.»
«Η γυνή άπαξ ωμίλησε, το παν κατέστρεψε.»
Χιλιάδες τέτοια χωρία υπάρχουν στον Χρυσόστομο και τους άλλους «θεοφόρους» πατέρες.
-Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ:
«Χαίρε στρατιώτα Χριστού καί τής αυτού δόξης υπέρδικε, χαίρετε ώ μακάριαι χείρες τούς γούν δυσσεβείς καί αλάστορας Ελληνιστάς καί πυρί καί σιδήρω καί ύδατι καί πάσι τρόποις αξαγαγατέτης παρούσης ζωής ράβδιζε, είργε, είτα γλώσσαν αφαίρει, είτα χείραν απότεμνε, καί άν ούτω μένει κακός, θαλάττης πέμπε βυθώ.»
- Πατριάρχης ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ (15ος Αιώνας):
«Έλλην ων τηι φωνήι, ουκ αν ποτέ φαίην Έλλην είναι, δια το μη φρονείν ως εφρόνουν ποτέ οι Έλληνες' αλλ' από της ιδίας μάλιστα θέλω ονομάζεσθαι δόξης. Και ει τις έροιτό με τις ειμι, αποκρινούμαι χριστιανός είναι."
- ΝΟΜΙΚΟΝ Πρόχειρον (1765):
"Να μην εορτάζωνται πλέον τα Ρουσάλια, ωσάν οπού και αυτά είναι ελληνικαί εορταί με το ίδιον όνομα προφερόμεναι και από τους Έλληνας, άτινα και ταύτα ο κανών εμποδίζει. Μήτε να ανάπτουν φωτιές αφ' εσπέρας της Μεγάλης Πέμπτης, φρενοβλαβώς απατώμενοι ότι έρχονται οι νεκροί και θερμαίνονται, μήτε να βάλλουν εις τα μνήματα βρώματα, πιστεύοντες ότι ανίστανται οι νεκροί και τρώγουσιν, ότι τούτο είναι ελληνικόν, παρόμοιον με εκείνο το μελίκρατον, όπου οι Έλληνες έχυνον εις τα μνήματα των νεκρών αυτών.".
Αγίου ΚΟΣΜΑ ΑΙΤΩΛΟΥ (+1779):
«Αδελφοί μου, έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού δεν είσθε Έλληνες, δεν είσθε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ' είσθε ορθόδοξοι χριστιανοί...».
Ολόκληρη η πατρολογία είναι γεμάτη με τέτοια «μαργαριτάρια», ύβρεις, καταστροφικούς κομπλεξισμούς, διαστροφές, αντιφάσεις, αιρετικές παρεκκλίσεις, λάθη, ψεύδη, ανοησίες, σαχλαμάρες, κλπ. Η ελληνική και λατινική πατρολογία έχει εκδοθεί από διαφόρους εκδοτικούς οίκους (π. χ., Migne) σε 500 τόμους πάνω κάτω. Σ' αυτούς προσθέτουν ακόμα πέντε ή περισσότερους τόμους (εξαρτάται από την έκδοση), με τον τίτλο Φιλοκαλία, που περιέχουν τα έργα ή λόγια των λεγομένων νηπτικών πατέρων, οι οποίοι ήσαν ασκητές, ερημίτες και αναχωρητές.
Ό,τι αξίζει μέσα σ' όλους αυτούς τους τόμους ήταν ήδη γνωστό από πολύ νωρίτερα και δεν περιμέναμε τους «αγίους θεοφόρους» πατέρες να το δογματίσουν ή τους αναχωρητές της ερήμου να μας το ανακοινώσουν. Δεν μας είπαν κάτι που δεν το ξέραμε ήδη. Το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος αυτών των τόμων είναι σαν την κόπρον του Αυγείου που χρειάζεται ένα νέον Ηρακλή για να την καθαρίσει.
και καποια περισσότερα εδάφια απο την Ελλάνια Πύλη
https://ellaniapili.blogspot.com/2017/04/blog-post_546.html?spref=fb&fbclid=IwAR0FIrj2O8dSRZwMb0VDcx3T5B60tJoSe9UHzLmQ2Qtvms4kOa5fBr-zHTo
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας, ο «Αϊ Βασίλης» μας!
«Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζoντας με ορθάνοιχτο στόμα τον "Ισραήλ". Στόμα δε λέγει εδώ ο προφήτης (βλ. Ησαΐας Θ΄: 11) την σοφιστική του λόγου δύναμη, η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων».
Βασίλειος Καισαρείας ΕΙΣ ΠΡΟΦΗΤΗΝ ΗΣΑΪΑΝ 9.230.8.
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας:
«Προσταγή, (!!!) μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».
Βασίλειος ο Μέγας, 330-379 μ. Χ. (ο γνωστός μας και ως Αϊ-Βασίλης) ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΝ ΗΣΑΪ́ΑΝ ΠΡΟΟΙΜΙΟΝ 7.196.3.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως:
«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν σκωλήκων... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες... Ημείς δε ου παραιτούμεθα της κατ' αυτών μάχης».
Ι. Χρυσόστομος (344-407 μ.Χ.) ΕΙΣ ΑΓΙΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΝ (ΟΜΙΛΙΑ ΞΣ΄ 59.369.12 -370.11).
Ο ΦΙΛΟΒΑΡΒΑΡΙΚΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:
«Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα... Ούτος ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη ολάκερη κατέλαβε... και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται, τούτου (του πιστού βάρβαρου) καθ' έκαστη λαμπρότερα γίνονται»
Ι. Χρυσόστομος ΕΙΣ ΙΩΑΝΝΗΝ 59.31.33.
Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΜΕ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΣΕΡΑΠΕΙΟΥ:
«Τι λοιπόν, άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος δια τα βιβλία; Μη γένοιτο!... αλλά δαίμονες οικούσι τον τόπον... μάλλον δε και αυτών (των Ελλήνων) όντων δαιμόνων... και παρ' αυτών βωμός στέκει απάτης αόρατος εις τον οποίον ψυχάς ανθρώπων θυσιάζουσι... κατάλαβε λοιπόν και φανέρωσε (διέδωσε!) ότι δαίμονες κατοικούν εκεί».
Ι. Χρυσόστομος ΛΟΓΟΙ ΚΑΤΑ ΙΟΥΔΑΙΩΝ 48.851.38 έως 852.35 Δαίμονες ήταν λοιπόν κατά τον "σοφό" ιεράρχη τα βιβλία της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης και ψυχοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελλήνων!!!
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 391 Μ. Χ. ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΕΡΑΠΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ:
«Στην Αλεξάνδρεια πάντα τα οικοδομήματα του Σεραπείου όπως στους ποιητικούς μύθους των Γιγάντων έγιναν... Θεοδοσίου δε βασιλεύοντος και (πατριάρχου) Θεοφίλου (της επιθέσεως) πρωτοστατούντος... του Σεραπείου τα αναθήματα κατελυμαίνοντο. Τους δε ανδριάντες και τα αναθήματα τόσο "γενναία" εμάχοντο, ώστε όχι μόνο "νικούσαν", αλλά και έκλεπτον... του δε Σεράπειου μόνο το έδαφος δεν απέσπασαν και αυτό διά το βάρος των λίθων, αυτοί δε (οι θεμέλιοι λίθοι) ήσαν αμετακίνητοι. Οι πολεμικότατοι δε αυτοί φιλοχρήματοι "γενναίοι"... την ασέβεια αυτή εις έπαινον αυτών των ιδίων καταλόγιζαν. Έπειτα εισέβαλαν οι καλούμενοι μοναχοί, άνθρωποι (μόνο) κατά το είδος, ο δε βίος αυτών συώδης (γουρουνώδης!) και εμφανώς πάσχοντες, μύρια έκαμον κακά και ανείπωτα, αλλά αυτά ευσέβειαν ενόμιζαν... τότε πας άνθρωπος μέλαιναν (μελανή) φορών εσθήτα (ράσα) τυραννικήν είχεν εξουσίαν και δημοσίως να ασχημονεί ημπορούσε. Σε τόση "αρετή" άλλαξε (η νέα θρησκεία) τον άνθρωπο».
Ευνάπιος (346-414 μ.Χ.) ΒΙΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΩΝ 6.11.
ΕΥΣΕΒΙΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ (265-340 μ. Χ.)
«Τον πτωχόν και πένητα λαόν σήκωσες από... της κοπριάς των Ελληνικών μυσαγμάτων (βδελυγμάτων) και κάθισες αυτόν μετά των αρχόντων του Ισραήλ, τον όντως λαόν αυτού».
ΕυσέβιοςΕΥΑΓΓ. ΠΡΟΠΑΡ. / ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ / ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ. ΡΙΒ΄ (23.1352. 34).
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΥΣΕΒΙΟΥ:
*Πράξη σωφροσύνης είναι η εγκατάλειψη της ελληνικής πλάνης.
*Εγκαταλείψτε όσα οι Έλληνες φυσικοί φιλόσοφοι περί αρχών εισηγήθηκαν»
*Μαγγανείες μετέρχονται (οι Έλληνες!!!) και μ' αυτές εξαναγκάζουν την ανθρώπινη γνώμη.
*Τα αγάλματα τους μαγικά κατασκευάζουν (οι Έλληνες!!!) και στην μαγεία προτρέπουν.
*Περί των αρχαιότερων Εβραίων και γιατί τας γραφάς αυτών, από των Ελληνικών λόγων προτιμήσαμε.
*Τα πάντα παρά βαρβάρων οι Έλληνες ωφελήθηκαν.
*Περί του ότι οι Έλληνες είναι κλέπτες (ιδεών!).
*Γιατί μετά από λογική κρίση και σώφρονα λογισμό την ιστορία των Εβραίων παραδεχθήκαμε».
Βλ. Ευσέβιος «Κλείς Πατρολογίας». Δωροθέου Σχολαρίου.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ. ΜΟΝΑΧΟΣ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟΣ:
«Εγώ δε την παρ' Ελλήνων παιδείαν φληναφίαν (μωρολογία) κακού δαίμονος και χαλεπωτάτη (θλιβερότατη) υπόθεσιν είναι λέγω.».
Γ. Μοναχός ο Χρονογράφος, Κ΄ ΠΕΡΙ ΘΑΡΡΑ.
Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
«Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγονών να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά (μόνο) αυτά των δικαίων,(της Π. Διαθήκης.)»
Ι. Χρυσόστομος ΠΕΡΙ ΚΕΝΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΑΤΡΕΦΕΙΝ ΤΑ ΤΕΚΝΑ (690) 641.65.
Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ:
«Ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε, με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών (ελληνικών) έπεμψε τεμενών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς, δεν έλαβε απ' τα βασιλικά ταμεία (!) αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με την λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους Σηκούς (ελληνικούς ναούς) με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν.».
Θεοδωρήτου ΕΚ. ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΑΜΑΣΟΥ (Τ.5 329/8-330/8 ).
ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ, Ο ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΙΣΤOΡΙΚΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Ο "ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ", Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΥΠΗΡΞΕ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΟΤΕΡΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑΣ TOY EBRAIOXRIΣTIANIΣMOY ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΣΕΤΙ ΠΑΣΧΩΝ ...!
ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:
«Αφανίσαμε από προσώπου γης κάθε ίχνος παιδείας, τέχνης και φιλοσοφίας του αρχαίου κόσμου.»
«Η γυνή άπαξ ωμίλησε, το παν κατέστρεψε.»
Χιλιάδες τέτοια χωρία υπάρχουν στον Χρυσόστομο και τους άλλους «θεοφόρους» πατέρες.
-Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ:
«Χαίρε στρατιώτα Χριστού καί τής αυτού δόξης υπέρδικε, χαίρετε ώ μακάριαι χείρες τούς γούν δυσσεβείς καί αλάστορας Ελληνιστάς καί πυρί καί σιδήρω καί ύδατι καί πάσι τρόποις αξαγαγατέτης παρούσης ζωής ράβδιζε, είργε, είτα γλώσσαν αφαίρει, είτα χείραν απότεμνε, καί άν ούτω μένει κακός, θαλάττης πέμπε βυθώ.»
- Πατριάρχης ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ (15ος Αιώνας):
«Έλλην ων τηι φωνήι, ουκ αν ποτέ φαίην Έλλην είναι, δια το μη φρονείν ως εφρόνουν ποτέ οι Έλληνες' αλλ' από της ιδίας μάλιστα θέλω ονομάζεσθαι δόξης. Και ει τις έροιτό με τις ειμι, αποκρινούμαι χριστιανός είναι."
- ΝΟΜΙΚΟΝ Πρόχειρον (1765):
"Να μην εορτάζωνται πλέον τα Ρουσάλια, ωσάν οπού και αυτά είναι ελληνικαί εορταί με το ίδιον όνομα προφερόμεναι και από τους Έλληνας, άτινα και ταύτα ο κανών εμποδίζει. Μήτε να ανάπτουν φωτιές αφ' εσπέρας της Μεγάλης Πέμπτης, φρενοβλαβώς απατώμενοι ότι έρχονται οι νεκροί και θερμαίνονται, μήτε να βάλλουν εις τα μνήματα βρώματα, πιστεύοντες ότι ανίστανται οι νεκροί και τρώγουσιν, ότι τούτο είναι ελληνικόν, παρόμοιον με εκείνο το μελίκρατον, όπου οι Έλληνες έχυνον εις τα μνήματα των νεκρών αυτών.".
Αγίου ΚΟΣΜΑ ΑΙΤΩΛΟΥ (+1779):
«Αδελφοί μου, έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού δεν είσθε Έλληνες, δεν είσθε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ' είσθε ορθόδοξοι χριστιανοί...».
Ολόκληρη η πατρολογία είναι γεμάτη με τέτοια «μαργαριτάρια», ύβρεις, καταστροφικούς κομπλεξισμούς, διαστροφές, αντιφάσεις, αιρετικές παρεκκλίσεις, λάθη, ψεύδη, ανοησίες, σαχλαμάρες, κλπ. Η ελληνική και λατινική πατρολογία έχει εκδοθεί από διαφόρους εκδοτικούς οίκους (π. χ., Migne) σε 500 τόμους πάνω κάτω. Σ' αυτούς προσθέτουν ακόμα πέντε ή περισσότερους τόμους (εξαρτάται από την έκδοση), με τον τίτλο Φιλοκαλία, που περιέχουν τα έργα ή λόγια των λεγομένων νηπτικών πατέρων, οι οποίοι ήσαν ασκητές, ερημίτες και αναχωρητές.
Ό,τι αξίζει μέσα σ' όλους αυτούς τους τόμους ήταν ήδη γνωστό από πολύ νωρίτερα και δεν περιμέναμε τους «αγίους θεοφόρους» πατέρες να το δογματίσουν ή τους αναχωρητές της ερήμου να μας το ανακοινώσουν. Δεν μας είπαν κάτι που δεν το ξέραμε ήδη. Το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος αυτών των τόμων είναι σαν την κόπρον του Αυγείου που χρειάζεται ένα νέον Ηρακλή για να την καθαρίσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου