ταμα

Τα κείμενα που δημοσιεύω σε αυτή την σελίδα είναι αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας. Αναφέρω πάντα κάποια βιβλιογραφία για τα σημαντικότερα θέματα. Η αναδημοσίευση των κειμένων είναι επιτρεπτή εφόσον γίνει αναφορά στην πηγή.


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ



Καλή ανάγνωση.


επικοινωνια: asamonas@hotmail.com

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ Η ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

 


ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΩΔΗ

 Μου έκανε εντύπωση στο Αγιο Όρος, εκτός από την ποικιλία των αγίων λειψάνων, υπήρχαν λείψανα από τα βρεφη που δολοφόνησε ο Μεγάλος Ηρωδης. Είναι που συλλογίζεσαι πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η αναίδεια του ανθρώπου και η υποκρισία του; Πόσο μπορεί ο άνθρωπος να εκπέσει νοητικά και να ζει ανάμεσα σε εξωφρενικους μύθους. Γεννήθηκε ο υιός του θεού κι αμέσως το αίμα χιλιάδων νηπίων πότισε την γη.

 Όταν γεννηθείς μέσα στο ψέμα η αλήθεια θα σου φανεί ξένη και περίεργη. Όπως φαίνονται ψευτικες και περίεργες οι άλλες θρησκείες ή οι άλλες ιδεολογίες, τις οποίες δεν γνωρισες από την οικογενεια και το σχολειο.

Ας δούμε όμως αυτό το ψέμα της σφαγης των νηπίων, μέσα στο οποίο γεννηθήκαμε κι ας το εξετάσουμε να δούμε μήπως αλήθεια ανακαλύψουμε κάποιο χρυσό λουλούδι.




 Το ψέμα που γνωρίζουμε όλοι είναι πως ο Μεγάλος Ηρωδης, ο βασιλιάς της Ιερουσαλήμ (βασίλεψε από 36πΧ έως 4πΧ) δολοφόνησε χιλιάδες νήπια στην προσπάθεια του να δολοφονησει τον Χριστό. Η αλήθεια που δεν γνωρίζουμε είναι ότι ο Ηρωδης δολοφονησε τα δικα του παιδιά από την βασίλισσα Μαρία, τον Αλέξανδρο Ιωάννη και τον Αριστόβουλο Ιουδα. Για την δολοφονία των χιλιαδων νηπίων δεν υπάρχει ούτε μία ιστορική μαρτυρία. Για την δολοφονία των παιδιών του Ηρώδη έχουμε ιστορική καταγραφη από τον Φλάβιο Ιώσηπο.

 Δεν έχει σημασία τι στάση έχουμε απέναντι σε αυτή την ψευτικη πληροφορία περι της σφαγης των νηπίων. Μπορεί να την πιστεύουμε ως χριστιανοι, να αδιαφορούμε ή να μην την πιστεύουμε. Όμως η ψευτικη πληροφορία είναι εκεί και δημιουργεί τον κόσμο μας. Όχι γιατι είναι ψέμα αλλά γιατί κρύβει την αλήθεια. Γνωρίζουμε τον χριστιανικο μύθο αλλά αγνοούμε την ιστορική αλήθεια.  Κάποιος έχει αποφασίσει για όλους, αιώνες τώρα, τι είδους κοινωνική υποκρισία θα έχουμε.

 Οι αρχαίοι μύθοι με κάποιο τρόπο φανερώνουν μια κρυμμένη αλήθεια ενώ οι χριστιανικοί μύθοι αποκρύπτουν την αλήθεια και προβάλλουν το ψέμα ως αλήθεια. Οπότε ποια είναι η αλήθεια που κρύβουν λέγοντας αυτό το ψέμα, για την σφαγη των νηπίων; Η αλήθεια είναι ότι ο Ηρώδης δολοφόνησε τα δικά του παιδιά, τον Αλέξανδρο και τον Αριστόβουλο από την βασίλισσα Μαρία. Τι; Δεν σας έχουν πει για την βασίλισσα Μαρία; Δεν σας είπαν ότι η Σαλώμη την κατηγόρησε για μοιχεία με τον άνδρα της τον Ιωσήφ;

 Ποιος είναι αυτός που θα πληροφορήσει τις μάζες για την κάθε αστεία και άσχετη ιστορία αλλά δεν θα θεωρήσει σκόπιμο να γνωρίζουν οι μάζες την αληθινη ιστορία του Ηρώδη. Για ποιο λόγο να μας πληροφορούν για την σφαγη των νηπίων αλλά όχι για την οικογενειακή του ιστορία η οποία δεν είναι μύθος, ούτε ψέμα, αλλα ιστορική πραγματικότητα. Γιατί λοιπόν να γενιόμαστε μεσα σε ένα ψέμα ενώ η ιστορική αλήθεια είναι εκεί, μπροστα μας, αλλά κρυμμένη με ένα μαγικό τρόπο από τα μάτια μας.

 Χιλιάδες δάσκαλοι, καθηγητες, θεολόγοι, ιεράρχες, δεν ενδιαφερονται αν ο Μεγαλος Ηρωδης δολοφονησε τα νηπια όπως λέει ο μύθος ή τα δικά του παιδιά όπως λέει η ιστορία. Θα έλεγε κανείς πως λογικά οι χριστιανοι δεν έπρεπε να το κρύβουν αυτό, ότι δολοφόνησε τα δικα του παιδιά, αλλά να το λένε αφού κάνει τον Ηρωδη ακόμα πιο τρομακτικο και κακό, όπως οφείλει να είναι ένας κακός ήρωας. Όμως το ουσιαστικό είναι ότι δεν σου μαθαίνουν ποτέ για την αληθινή ιστορία της Ιουδαίας τον καιρό του Χριστου, δεν σου λένε τίποτα για την ιστορική πραγματικότητα της εποχής, αλλά περιγραφουν με Ιουδαικους μύθους ένα φανταστικό περιβάλλον. Τι θέλουν λοιπόν να αποκρύψουν;

 Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, όλοι γνωρίζουμε ποιοι είναι αυτοί που επέβαλαν ένα ψεύτικο μύθο αλλά ας τους λέμε Φαρισαίους υποκριτές, ώστε να ανταποκρινόμαστε στην χριστιανική πραγματικότητα. Είναι αυτοί που μας δίδαξαν ότι ιερή ιστορία είναι η ιστορία του λαού των εβραίων. Οι άλλες ιστορίες των εθνών είναι αδιάφορες θεολογικά. Το βιβλίο που περιέχει την ιστορία ενός εκλεκτου λαού και του θεού του λέγεται αγία γραφη και περιλαμβάνει την παλιά και την νέα διαθήκη. Αν εξετάσουμε μεσα από την αγία γραφή την ιστορία του ιουδαικου λαού θα μάθουμε για όλους τους προφητες και βασιλιαδες της Ιερουσαλήμ, εκτός από την γενιά των Ασαμωναίων ελληνιστών βασιλιάδων. Θα μας πουν για τον Δαυίδ και τον Σολομώντα αλλά ποτέ για τον Αλέξανδρο Ιαναίο ή τον Αριστόβουλο Ιούδα. Όμως αγαπητοί μου γήινοι αυτος ο Αλέξανδρος και ο Αριστόβουλος ήταν οι βασιλιάδες τον καιρό του Χριστού κι αυτους καταδίωκε ο Ηρώδης και οι Φαρισαίοι. Αν θέλαμε να έχουμε μια επαφή με την αληθινή ιστορία της εποχής του Χριστου, αυτους τους βασιλιάδες έπρεπε να γνωρίζουμε. Όπως όμως είπαμε από την αρχή οι Φαρισαίοι δεν θέλουν να γνωρίζουμε την ιστορική αλήθεια αλλά ένα ψεύτικο μύθο.

 Γιατί; Τόσο πολύ τους ενοχλούν οι ελληνιστες Ιουδαίοι; Ίσως οι Φαρισαίοι δεν θέλουν να γνωρίζουμε για τον Αλέξανδρο Ιαναίο επειδή σταυρωσε οκτακόσιους Φαρισαίους στην πλατεία της Ιερουσαλήμ. Λένε μάλιστα ότι τους έβλεπε να σταυρώνονται ενώ έπινε κρασί με τους φίλους του και τρωγοντας χοιρινά κοψίδια στη σχάρα. Αυτοι οι μισητοι από τους Φαρισαίους Ασαμωναίοι περιτυλίγονται μαζί με το όνομα των Μακκαβαίων και ξεχνιέται ο ελληνισμός τους. Είτε στο Ισραήλ οι Ιουδαίοι, είτε στην Ελλάδα οι Ρωμιοι, γνωρίζουν μόνο τους Μακκαβαίους αλλά δεν λένε τίποτα για τους Ασαμωναίους βασιλιάδες που καταδίωξε ο Μεγαλος Ηρωδης. Το τραγικό της υποθέσεως είναι ότι καθως ο Ηρωδης παντρευτηκε την Ασαμωναία πριγκίπισσα Μαρία για να γίνει δεκτός ως βασιλιάς της Ιερουσαλήμ, έπειτα καταδίωξε την ίδια και τα παιδιά της μέχρι θανάτου. Αυτή η τραγική ιστορία του Μεγάλου Ηρωδη αποκρύπτεται μαζι με όλους τους Ασαμωναίους, σκεπασμένη από ένα χριστιανικό μύθο.




Η ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ

 Παρόλο που ο μύθος του χριστου τον θέλει να καταδιώκεται από τον Ηρώδη και να δολοφονουνται τα νήπια, το ευαγγέλιο του Λουκά δεν αναφερει καμια τέτοια καταδίωξη και μάλιστα θεωρεί την γέννηση του Χριστου τον καιρο του Ρωμαίου επάρχου Κυρηνιου δηλαδή μετά τον θάνατο του Μεγάλου Ηρωδη. Το ευαγγελιο του Ματθαίου όμως περιγράφει την καταδίωξη του χριστου από τον Ηρωδη την σφαγη των νηπίων και την φυγη της αγίας οικογενειας στην Αιγυπτο. Ο αγγελος του θεου πηγε στον Ιωσηφ και του ειπε να φυγει γιατι ο Ηρωδης θελει να σκοτωσει το βρεφος. Μετά που πέθανε ο Μεγάλος Ηρωδης επέστρεψαν στην Ιουδαία αλλα επειδη βασίλευε ο γιος του Ηρωδη Αρχέλαος πήγαν στην Ναζαρετ της Γαλιλαίας. Κι όμως ο Ρωμαίος έπαρχος Κυρήνιος ήρθε στην Ιουδαία μετα τον Αρχέλαο. Οι χριστιανοι που ταίριασαν το ευαγγελιο του Ματθαίου και το ευαγγελιο του Λουκά, αδιαφόρησαν για το γεγονός ότι ένας από τους δύο πρέπει να λέει ψέματα ή το πιθανότερο και οι δύο να λένε ψέματα. Πάντως και οι δύο να λένε αλήθεια, αυτό αποκλείεται.

 Γιατί λοιπόν ο Λουκάς δεν αναφερει την καταδίωξη του Χριστου από τον Ηρώδη; Την καταδίωξη αυτή εκτός από τον Ματθαίο, μαρτυρούν το πρωτοευαγγέλιο του Ιακώβου και το ευαγγέλιο του Νικοδήμου, δύο απόκρυφα ευαγγέλια που χρησιμοποιεί η εκκλησία από αρχαιοτάτων χρόνων. Η διατήρηση της παραδόσεως της καταδίωξης από τον Ηρωδη, παρόλο την αντίφαση με το κατά Λουκά, αφήνει τον ευαγγελιστη Λουκά εκτεθειμένο και την απόπειρα του να βγάλει τον Μεγάλο Ηρώδη από την χριστιανική ιστορία αποτυχημένη. Είμαστε όμως υποχρεωμένοι να εξετάσουμε τον λόγο της αντιφάσεως ή τον λόγο που ο Λουκάς μας δίνει μια διαφορετική γέννηση.

 Η απάντηση κάθε μύθου είναι η ιστορική πραγματικότητα. Μάλιστα, η κρυμμένη ιστορική πραγματικότητα. Ο Λουκάς δεν θέλει να αναφερθεί στον Ηρώδη γιατί δεν θέλει να αναφερθει στα παιδιά του Ηρώδη, τα οποία καταδιώχθηκαν πραγματικά από τον Ηρώδη και τους Φαρισαίους.

Η ιστορική αλήθεια λέει: Ο Αλέξανδρος Ιωάννης και ο Αριστόβουλος Ιούδας καταδιώχθηκαν μεχρι θανάτου από τον Μεγάλο Ηρώδη.

Ο χριστιανικός μύθος λέει: Ο Ιησους Χριστός και ο Ιωάννης ο Βαπτιστης καταδιώχθηκαν από τον Μεγάλο Ηρώδη.

Ο Λουκάς λέει, κανένας δεν καταδιώχθηκε από τον Ηρώδη. Ο Χριστός γεννηθηκε μετά τον θάνατο του Ηρώδη και μάλιστα οι γονείς του τον πήγαν στο ναό χωρις να φοβηθουν τίποτα. Ο άγγελος δεν τους είπε να πάνε στην Αίγυπτο.

Ο Λουκάς λέει ότι θα πει την ιστορία όπως την άκουσε από αυτόπτες μάρτυρες, θα μας δώσει μια ακριβη περιγραφη μια και ξέρει καλύτερα. Ο άγγελος λοιπον πρώτα φανερώθηκε στον Ζαχαρία και του είπε ότι η γυναικα του η Ελισαβετ θα γεννησει γιο και να τον βγαλει Ιωάννη. Μετά ο αρχάγγελος Γαβριήλ πήγε στην Μαρία και της είπε τα γνωστα. Οπότε η ασυμφωνία των ευαγγελιστών έχει να κάνει με τους αγγέλους και προφανώς όχι με κάποια πραγματικότητα. Ο Λουκάς με ένα παραπανω άγγελο στον Ζαχαρία αλλά χωρίς να αναφερει τον άγγελο που πηγε στον Ιωσηφ και του είπε να φυγει στην Αίγυπτο, ισορρόπησε αγγελικά εξαφανίζοντας τον Μεγάλο Ηρώδη από την ιστορία, εισάγοντας όμως την εξαίσια γέννηση του Ιωάννη, την οποία δεν αναφερει ο Ματθαίος.

 Όπως ξεκινάει ο Λουκάς είναι σα να μας λέει, εγώ θα σου πω πως εγιναν τα γεγονότα, πρώτα γεννηθηκε ο Ιωάννης, έξι μήνες νωρίτερα και ήταν ξάδερφος του Ιησου. Αλλά προς θεού, δεν ειχαν καμία σχέση με τον βασιλιά Ηρώδη, ούτε την εποχή του. Οι άγγελοι παίζουνε κανονικά. Η πραγματικότητα απουσιάζει.

Ας εξετάσουμε λοιπον την πραγματικότητα. Κανεις δεν είναι υποχρεωμένος να πιστεψει μια διήγηση με αγγέλους αλλά και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να πιστέψει μια διήγηση που θέλει να εκληφθεί ως ιστορική πραγματικότητα. Εργασία μας είναι να λαμβάνουμε τις πληροφορίες και να συγκρίνουμε, να κρίνουμε, να βγάλουμε συμπεράσματα. Και είναι πραγματικά συγκλονιστικό ότι η ιστορική πραγματικότητα μας φανερώνει ένα Αλέξανδρο Ιωάννη της Μαρίας, με τον αδερφό του Αριστόβουλο να καταδιώκονται μεχρι θανάτου από τον Ηρώδη. Ομως ο Αλέξανδρος εμφανίστηκε ζωντανος μετα τον θανατο του Ηρώδη και πήγε μάλιστα στην Ρώμη για να διεκδικήσει τον θρόνο της Ιερουσαλήμ, ένα θρόνο που κατείχε πάνω από ένα αιώνα η οικογένεια του. Ο αναστημένος Αλέξανδρος πήγε Κρητη, από εκεί στην Μήλο κι από εκεί στην Ρώμη, πάντα συνοδευόμενος από πλήθη, τα οποία ηδέως (με ηδονή) άκουγαν τα λόγια του.

Ο ελληνιστης πρίγκηπας Αλέξανδρος είχε παντρευτεί την Γλαφύρα την κόρη του βασιλιά της Καπαδοκίας Αρχελάου. Το άγαλμα της Γλαφύρας ηταν στην αγορά των Αθηνών. Αυτό φανερώνει ότι εκείνη την εποχή δεν ήξεραν τίποτα για κάποιον Ιησου γιό μαραγκού, αλλά για τον Αλέξανδρο Ιωάννη, τον γιο της Μαρίας, τον νόμιμο κληρονόμο της βασιλείας της Ιερουσαλήμ. Όλοι γνώριζαν για την γενιά των Ασαμωναίων βασλιάδων, τον Αλέξανδρο Ιαναίο και τον Αριστόβουλο ή ακόμα και τον βασλιά Αντίγονο που νικήθηκε από τον Ηρώδη και τις ρωμαϊκές λεγεώνες. Σήμερα όμως δεν γνωρίζουμε τίποτα για τον Αλέξανδρο Ιωάννη και την γενιά του. Όπως το λέει ο προφήτης Ησαίας, και την γενεά αυτου τις διηγήσεται καθώς σηκώθηκε η ζωή του από την γη.

Ησαίας 53 8 - τὴν δὲ γενεὰν αὐτοῦ τίς διηγήσεται; ὅτι αἴρεται ἀπὸ τῆς γῆς ἡ ζωὴ αὐτοῦ, ἀπὸ τῶν ἀνομιῶν τοῦ λαοῦ μου ἤχθη εἰς θάνατον.

Ιδού λοιπόν μια προφητεία του Ησαία που ταιριάζει στον Αλέξανδρο της Μαρίας, ποιος θα διηγηθεί την γενιά των Ασαμωναίων, την γενιά του Αλεξάνδρου της Μαρίας.

ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ




ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ


Ο ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ













Δεν υπάρχουν σχόλια: