ταμα

Τα κείμενα που δημοσιεύω σε αυτή την σελίδα είναι αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας. Αναφέρω πάντα κάποια βιβλιογραφία για τα σημαντικότερα θέματα. Η αναδημοσίευση των κειμένων είναι επιτρεπτή εφόσον γίνει αναφορά στην πηγή.


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ



Καλή ανάγνωση.


επικοινωνια: asamonas@hotmail.com

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

1119 ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ



  Όποιος θέλει να πλησιάσει την συνείδηση του Κρίσνα πρέπει να ακολουθεί τα βασικά, δηλαδή να μην τρώει κρέας, να μην πίνει αλκοόλ, να μην παίρνει ναρκωτικά και να μην υποκύπτει στο παράνομο σεξ.  Πρέπει να ασχολείται δε με την ζωή του Κυρίου Κρίσνα.

 Ο Κεμπήσιος Θωμάς, γνωστός για το πολυδιαβασμένο χριστιανικό βιβλίο «Μίμηση Χριστού» γράφει ήδη από το πρώτο κεφάλαιο, πως ο καλός χριστιανός πρέπει να μελετάει την ζωή του Χριστού.  Εμένα όμως μου τελείωσαν τα παραμυθάκια για τον Χριστό από τότε που πήγαινα στο κατηχητικό σχολείο. Μετά άρχισα να αναζητώ τον αληθινό, τον πραγματικό Χριστό, τον άνθρωπο της ιστορίας. Η έρευνα αυτή δεν έχει να κάνει με θεολογία ή θρησκεία.  Το κύριο ερώτημα είναι: υπάρχει στην ιστορία ο άνθρωπος για τον οποίο γράφουν τα ευαγγέλια;

 Αν αναζητάς τον Χριστό των ευαγγελίων δεν θα τον βρεις πουθενά. Είναι βέβαιο ότι ο Χριστός των ευαγγελίων, εκείνος ο γιός του ξυλουργού, που στα καλά καθούμενα με ένα ταχύρρυθμο μάθημα σαράντα ημερών στην έρημο, έγινε θαυματουργός θεραπευτής, δεν υπάρχει. Όσο και να τον αναζητήσεις δεν θα τον βρεις. Ακόμα και αυτοί που τον δημιούργησαν, αναγκάστηκαν να συγκολλήσουν μύθους και αλήθειες για πολλούς και διάφορους Χριστούς, ώστε να φτιάξουν αυτό τον ένα τον Ιησου. Δηλαδή, ο ένας Ιησους Χριστός των ευαγγελίων δεν υπάρχει. Υπήρξαν ίσως πολλοί που θεωρήθηκαν από τα πλήθη της Ιουδαίας, ως Χριστοί, κανείς ομως δεν έμοιαζε στον Ιωάννη. Μέχρι σήμερα οι Μανδαίοι πιστεύουν στον Ιωάννη και όχι στον Ιησού. Θεωρουν τον Ιησου ως ψευδοχριστό κατασκευασμένο από τους Ρωμαίους.



 Ο Ιωάννης ενώ θεωρήθηκε Χριστός, η ζωή του πέρασε μέσα στην συλλογή της Καινής Διαθήκης, ως ο Ιωάννης ο Βαπτιστής. 

 Ο Ιωάννης δεν θεωρήθηκε Χριστός μόνο στην Ιουδαία, αλλά σε όλο τον γνωστό κόσμο, γιατί ένας τουλάχιστον απόστολος του μας είναι γνωστός. Πρόκειται βέβαια για τον Απολλώ, ο οποίος αναφέρεται στις «Πράξεις των αποστόλων». Ο Απολλώ δίδασκε  ακριβώς τα περί Χριστού, αλλά γνώριζε μόνο το βάπτισμα του Ιωάννη. Όταν μετά από αυτόν, πέρασε ο απόστολος Παύλος οι χριστιανοί του Απολλώ δεν γνώριζαν για το Άγιο Πνεύμα. Δεν μάθατε τίποτα για το Άγιο Πνεύμα; Τους ρώτησε ο Παύλος. – Όχι, μόνο για το βάπτισμα του Ιωάννη ακούσαμε από τον Απολλώ. Τότε ο Παύλος τους είπε για το Πνεύμα και ακουμπώντας την κορυφή της κεφαλής, τους φώτισε.
 Και όλο αυτό βέβαια γιατί το χριστιανικό σενάριο θέλει τον Ιωάννη να βαπτίζει με νερό και τον ερχόμενο Ιησού, μετά να βαπτίζει με πνεύμα. Βέβαια αυτός που βαπτίζει με πνεύμα στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι ο απόστολος Παύλος. Ο Ιησούς, βάπτιζε επίσης με νερό, αν και όχι ο ίδιος, αλλά οι μαθητές του όπως διευκρινίζει το ευαγγέλιο. Μάλιστα άρχισε να βαπτίζει περισσότερους από όσους ο Ιωάννης πράγμα που τρομοκρατούσε τους Φαρισαίους.

 Το θέμα όμως δεν είναι στο βάπτισμα με νερό. Το θέμα μας είναι η βάπτιση με το πνεύμα. Πρώτα από όλα αυτή την πνευματική βάπτιση ο ευαγγελιστής Ματθαίος την περιγράφει πολύ αυστηρή. Εκείνος που θα έρθει, δεν θα έρθει να προσφέρει καμιά μύηση, αλλά να καθαρίσει τον οίκο του, να κάψει στην φωτιά εκείνους που βιάζουν την βασιλεία των ουρανών. Πως θα ξεφύγουν τα γεννήματα εχιδνών την μέλλουσα οργή; Γιατί από τον Ιωάννη και μετά η βασιλεία των ουρανών βιάζεται και βιαστές την αρπάζουν. Ο απόστολος Παύλος όμως, δεν τιμώρησε κανένα. Αντίθετα δίδασκε να είναι οι χριστιανοί φίλοι με την εξουσία των Ρωμαίων και υποτακτικοί.


  Ο Ιωάννης θεωρήθηκε Χριστός από τους οπαδούς του. Ο Σίμων ήταν ο κορυφαίος μαθητής του και αργότερα που πήρε εκείνος την εξουσία ονομάσθηκε από τους συγγραφείς των απόκρυφων Σίμων ο μάγος. Ο Ιωάννης είχε τριάντα μαθητές, όσες μέρες έχει ένας μήνας, ενώ ο Ιησούς είχε δώδεκα μαθητές, όσους μήνες έχει ένα έτος. Αυτές τις πληροφορίες μας δίνουν τα απόκρυφα κείμενα του Κλήμεντα Ρώμης.

  Στα κανονικα ευαγγέλια, ο συγγραφέας είναι αγχωμένος να αποδείξει ότι ο Ιωάννης δεν είναι ο Χριστός. Ωστόσο η σημαντικότητα του Ιωάννη δεν μπορεί να μειωθεί με την αγχωμένη επιμονή του ευαγγελιστή.

 Στο κατά Ιωάννη αναφέρεται πως ο Ιωάννης ήρθε «ινα παντες πιστεύσωσι δι αυτού» δηλαδή για να πιστέψουν όλοι μέσω αυτού.  Σύμφωνα με το χριστιανικό σενάριο όλοι μέσω του Ιωάννη αναγνωρίζουν το αληθινό φως, τον Ιησού Χριστό και μετά μέσω του Χριστού τον Πατέρα. Αν όμως κατανοήσουμε πως το αληθινό φως και ο Λόγος του Θεού είναι ο Ιωάννης δεν υπάρχει αυτό το τραβηγμένο σενάριο.



 Ο Ιωάννης είναι ο μόνος εκ των χριστιανών προσώπων που εικονίζεται με φτερά, πράγμα που φανερώνει ότι είναι πνευματοφόρος άγγελος και όχι υλικός. Και όμως στα ευαγγέλια υπάρχει η περίφημη φράση πως ο Ιωάννης είναι ο μεγαλύτερος από όσους γεννήθηκαν από γυναίκα αλλά είναι ο τελευταίος στην βασιλεία των ουρανών. Αυτό όμως δηλώνει πως ο Χριστός δεν είναι ένσαρκος, γιατί δεν γεννήθηκε από γυναίκα. Ακόμα το «τελευταίος στην βασιλεία» για τον Ιωάννη μπορεί να μας δίνει την πληροφορία πως ήταν ο τελευταίος απόγονος μια βασιλικής δυναστείας.

 Τα ευαγγέλια όμως έχουν μετατραπεί σε ένα μύθο που στηρίζει την θεότητα ενός άγνωστου Ιησού και τις εβραϊκές προφητείες. Τα πραγματικά γεγονότα και τα αληθινά πρόσωπα καταπιέζονται από τις ανάγκες μιας αυτοκρατορικής θρησκείας που προσπαθεί να ενώσει τους πάντες κάτω από το σκήπτρο της Νέας Ρώμης. Έτσι ο Ιούδας παρουσιάζεται σε τρεις σκηνές και παίζει το ρόλο του προδότη, ο Πέτρος του μετανοημένου, ο Θωμάς του άπιστου και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής εκείνον που δεν είναι ο Χριστός και το φως αλλά είναι αυτός που μαρτυρεί για τον Χριστό.

Στο κατά Ιωάννη ευαγγέλιο δεν αναφέρεται καμία βάπτιση. Ο Ιωάννης βλέπει τον Ιησού και τον δείχνει με το δάχτυλο γιατί ένα περιστέρι κατεβαίνει στο κεφάλι του.


  Στο κατά Ιωάννη ευαγγέλιο δεν αναφέρεται καμία βάπτιση του Ιησού. Ο Ιωάννης βλέπει τον Ιησού και τον δείχνει με το δάχτυλο. Κάποιοι από τους μαθητές του τότε ακολούθησαν τον Ιησού. Όμως πουθενά δεν αναφέρεται βάπτιση. Ο Ιωάννης είδε ένα περιστέρι να κατεβαίνει στο κεφάλι του Ιησού και από αυτό το σημείο κατάλαβε ότι αυτός ήταν ο Χριστός κι έτσι πληροφόρησε τους μαθητές του.

 Στα άλλα ευαγγέλια όμως αναφέρεται η βάπτιση του Ιησού από τον Ιωάννη. Αυτός όμως που βλέπει το πνεύμα να κατεβαίνει σαν περιστερά, είναι ο ίδιος ο Ιησούς. Ο ίδιος ο Ιησούς όταν τον βάπτισε ο Ιωάννης είδε τους ουρανούς να ανοίγουν και το πνεύμα να κατεβαίνει με την μορφή περιστεριού κι άκουσε και τον Θεό να φωνάζει από τον ουρανό, «εσύ είσαι ο γιός μου». Θα μου πείτε, αν έγιναν όλα αυτά τότε δεν θα χρειαζόταν ούτε η μαρτυρία του Ιωάννη. Θα το έβλεπαν όλοι το πνεύμα και θα άκουγαν όλοι την φωνή του Θεού. Άρα εδώ πρόκειται για μια μεταφυσική εμπειρία. Γι αυτό αργότερα όταν ο Ιωάννης ήταν φυλακισμένος από τον Ηρώδη, έστειλε μαθητές του να ρωτήσουν τον Ιησού αν είναι αυτός που περιμένουν. Αλλά αυτά σύμφωνα με τα πρώτα τρία ευαγγέλια τα λεγόμενα συνοπτικά. Το τέταρτο ευαγγέλιο δεν αναφέρει καμία βάπτιση και είναι ο Ιωάννης που βλέπει το περιστέρι και μαρτυρά για τον Ιησού.

Η πιο κωμική παρεμβολή γίνεται στο κατά Ιωάννη ευαγγέλιο, το οποίο ξεκινάει με την περίφημη φράση «εν αρχή ην ο λόγος».  Μεταφράζω εδώ με ακρίβεια από τον έκτο στοίχο «6 Εγενετο άνθρωπος απεσταλμένος από τον Θεό, το όνομα του Ιωάννης. 7 Αυτός ήρθε για να πληροφορήσει. Για να μας πληροφορήσει για το φως, ώστε όλοι να πιστέψουν μέσω αυτού. 8 Δεν ήταν εκείνος το φως, αλλά ήρθε για να μας πληροφορήσει για το φως. Ήταν το φως το αληθινό το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο.» 
 Ο όγδοος στοίχος ξεκινάει με μια ξεκάθαρη παρεμβολή. Αν αφαιρέσεις το "δεν ήταν εκείνος το φως, αλλά ήρθε για να μας πληροφορήσει για το φως" τότε διαβάζεις ένα ευαγγέλιο που γράφτηκε για τον Ιωάννη. Η παραχάραξη του πρώτου ευαγγελίου έγινε προς όφελος ενός άγνωστου Ιησου Χριστού. 

 Όποιος ψεύδεται είναι γεμάτος αντιφάσεις και ασυνέπειες στα λόγια του. Η αλήθεια όμως επιπλέει όπως το λάδι στο νερό. Την εποχή που γράφτηκε το κατά Ιωάννη, η αριθμολογία ήταν σε κοινή χρήση από όλους τους Έλληνες. Αυτό άφησε το σημάδι του. Ο λόγος έχει άθροισμα 373. Στον πρώτο στίχο του ευαγγελίου του Ιωάννη ο Λόγος αναφερεται τρεις φορές.

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος.

 Λ 30 + Ο 70 + Γ 3 + Ο 70 + Σ 200 = 373

 Και το ευαγγέλιο, το μοναδικό που μας δίνει μαρτυρία για την τριαδικότητα του Θεού, Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα, μας δίνει και το όνομα του ενσαρκωμένου Λόγου. Το όνομα ΙΩΑΝΝΗΣ έχει αριθμολογικό άθροισμα 1119 το οποίο είναι 3 Χ 373.

Ι 10 + Ω 800 + Α 1 + Ν 50 + Ν 50 + Η 8 + Σ 200 = 1119
373 Χ 3 = 1119

 Πολλά στοιχεία μπορώ να παρουσιάσω για να αποδείξω ότι τα πρώτα ευαγγέλια αναφέρονται στον Ιωάννη ως Χριστό.  Το αριθμολογικό όμως αυτό δεδομένο είναι το ισχυρότερο.
 Θα πρόσθετα πως σύμφωνα με το λεγόμενο πρωτοευαγγέλιο του Ιακώβου, ο βασιλιάς Ηρώδης καταδίωκε τον Ιωάννη, τον γιο του Ζαχαρία, γιατί αυτός θα γινόταν ο βασιλιάς του Ισραήλ. Ο Ηρώδης ζητούσε τον Ιωάννην και απέστειλε προς Ζαχαρίαν λέγοντας που έκρυψες τον γιό σου.....δεν ξερω που ειναι ο γιος μου, και οργισμένος ο Ηρώδης είπε Ο γιός αυτού πρόκειται να βασιλεύσει στο Ισραήλ.

Ο Ηρώδης ζητούσε τον Ιωάννην και απέστειλε προς Ζαχαρίαν λέγοντας που έκρυψες τον γιό σου.....δεν ξερω που ειναι ο γιος μου, και οργισμένος ο Ηρώδης είπε Ο γιός αυτού πρόκειται να βασιλεύσει στο Ισραήλ.


 Στην πληροφορία που έχουμε από το Κοράνι για τον Ζαχαρία, στο κεφάλαιο ΙΜΡΑΝ είναι εκείνος, και όχι ο Ιωσήφ, που παίρνει την Μαρία για να την φυλάξει. Άρα έχουμε μια απόκρυφη παράδοση που θέλει ένα ζεύγος Ζαχαρία με την Μαρία και τον γιό τους τον Ιωάννη.

Ο Ζαχαρίας πήρε απο βρέφος την Μαρία να την προστατέψει. Την κέρδισε μάλιστα στα ζάρια όπως γράφει το Κοράνι. Κατά τον ίδιο τρόπο έτυχε στον Ιωσήφ η προστασία της Μαρία σύμφωνα με το ευαγγέλιο του Ιακώβου.

 Τι μπορεί να κερδίσει κανείς διαβάζοντας αυτές τις πληροφορίες;  Όταν πήγαινα ακόμα Τετάρτη δημοτικού, στο μάθημα της ιστορίας διδαχθήκαμε την παλαιά διαθήκη, ως εβραϊκή ή χριστιανική ιστορία. Η δασκάλα μου τότε, την οποία ευλογώ πάντα όταν την θυμάμαι, μας είπε πως όλα αυτά για τον Αβραάμ και τον Ισαάκ είναι παραμυθάκια, και είναι όπως η δική μας ελληνική μυθολογία. Δεν το ξέχασα ποτέ αυτό. Μου ελευθέρωσε το πνεύμα και απέκτησα κριτική ματιά απέναντι στα κείμενα της εκκλησίας.

 Τα κείμενα της εκκλησίας είναι παραμύθια που έχουν σκοπό να περάσουν εθνικές και θρησκευτικές πολιτικές και όχι να μας βοηθήσουν να πλησιάσουμε τον θεό.
 Σε όσους δεν νοιώθουν άνετα με τα κείμενα που γράφω, τους αφιερώνω μονάχα το κεφάλαιο 23 του κατά Ματθαίον. Όλο δικό τους. 

P.S. Είχα υποσχεθεί να γράψω κάτι για την πραγματική ιστορία που κρύβουν τα ευαγγέλια. Πλησίασα πολύ αλλά δεν το έκανα. Όσοι έχουν διαβάσει κείμενα μου ίσως να γνωρίζουν ήδη πως θεωρώ πως ο Χριστός κατάγεται από την οικογένεια των Ασαμωναίων. Ψιλά γράμματα. Καλά φώτα και μακάρι ο ουρανός να φωτίζει τον δρόμο μας τη μέρα με τον ήλιο και την νύχτα με το λαμπρό το φεγγαράκι.

ΥΓ Δεν θέλω να σκανδαλίσω κανένα, γιατί κι εγώ πιστεύω στον Θεό Συμπαν και την ύπαρξη του Λόγου του Θεού Συμπαντος, που είναι μέσα στην ψυχή κάθε ανθρώπου.  Θεός είναι το ίδιο το σύμπαν και η φυση και ο λόγος του θεού φυτρώνει μέσα στον άνθρωπο, όπως φυτρώνουν τα λουλούδια στην γη, όπως φυτρώνουν και τα αγκάθια. Οι χιλιάδες θεοί των εθνών αλλά και ο ένας θεός των εβραίων και όλων των μονοθεϊστών, δεν είναι παρά φαντάσματα δημιουργημένα από την ανθρώπινη φαντασία. Το σύμπαν όμως, ο ήλιος, η γη, η σελήνη και οι πλανητες δεν είναι δημιουργημένα από την φαντασία του ανθρώπου. Οι φυσικοι νόμοι που περιγραφονται με αριθμους δεν είναι δημιουργημένοι από την φαντασία του ανθρώπου. Είτε αληθινό όμως είτε ψεύτικο, πρώτα το φανταστηκαμε. Αυτό που δεν μπορούμε να φανταστούμε, το λέμε θεό. Μόλις το φανταστούμε γίνεται δαίμονας. Και τότε αρχίζει να υπάρχει στην ύλη. Παίρνει όνομα και μορφή. Ζητά πίστη και θυσίες. Και με το αίμα του ο άνθρωπος ταίζει την φαντασίωση του. Οι σοφοί του κόσμου μιλάνε για τον αγαθό θεό της αγάπης και του φωτός αλλά αποφεύγουν να αναφερονται στον πονηρό θεό του μίσους και του σκότους. Και η αδικία στα κρυφά τον κόσμο βασιλεύει. Την αλήθεια δεν πρέπει να την προσκυνήσεις αλλά να την καταλάβεις, να την κατανοήσεις, όχι να πέσεις στα γόνατα και να παρακαλάς, όπως παρακαλούσες σαν δούλος τον βασιλιά σου. Ο θεός υπάρχει μέσα στην καρδιά του ανθρώπου, εκεί να τον βρεις και να τον προσκυνήσεις, μέσα σου για να σε βοηθησει να τον καταλάβεις. Για να γνωρίσεις τον εαυτό σου. Πόσα λόγια πρέπει να σιωπήσουν για να ακουστεί η φωνή του εαυτού σου, πόσα δόγματα και ιδεολογίες πρέπει να γκρεμισθούν, θεοί και θρησκείες, φιλόσοφοι και άγιοι, δάσκαλοι και χρηστοί


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

Η συνέχεια ....







Δεν υπάρχουν σχόλια: