Οι Μανδαίοι θεωρούνται από τους ιστορικούς των θρησκειών, ως η τέταρτη μονοθεϊστική θρησκεία. Βρίσκονται στην Μεσσοποταμία και παρόλο που έχουν επηρεαστεί από τις ιρανικές θρησκείες και τον ισλαμισμό, διατηρούν μέχρι σήμερα τις βασικές αρχές του Γνωστικισμού, του πρώιμου δηλαδή χριστιανισμού. Η σχέση των Μανδαίων με τον Ιωάννη τον Βαπτιστή, φανερώνει ότι οι Γνωστικοι προέρχονται από την διδασκαλία του Ιωάννη. Εκείνο μάλιστα που είναι σημαντικό, είναι το όνομα τους Ναζιραίοι, το οποίο φανερώνει ότι οι ελληνιστες Ναζιραίοι είναι η πηγή των Γνωστικών.
Η ηθικά ανώτερη ομάδα των Μανδαίων ονομαζεται Νασοράι. Αυτός ο όρος αποδίδει τα θρησκευτικά εθνωνυμικά Ναζιραίοι, Ναζαραίοι, Ναζαρηνοί. Αυτό γράφει ο Νικος Βερνίκος στη Σελ. 36 του βιβλίου του για τους Μανδαίους και συνεχίζει…
Στις αρχές του 274 εχουμε την σταυρωση και το θείο δράμα του Μάνη. Μάλιστα στο 276 επί βασιλείας Μπαχράμ Β’ (276-293) αναρτάται στο Ναξ-ι-Ρουσταμ από τον μεγάλο μάγο Κιρντιρ, η επιγραφή που απαριθμεί τις θρησκευτικες ομάδες που καταδίωξαν οι Σασανίδες. Γραμμενη στην γλώσσα Παχλαβί με χαρακτήρες Παρσίκ, η επιγραφή αναφέρει ότι συνετρίβησαν οι Ιουδαίοι, οι Βουδιστες, οι Βραχμάνοι, οι Ναζαρηνοι, δηλαδή οι Μανδαίοι και οι Χριστιανοί. Σελ. 52
Στα διάφορα εγκυκλοπαιδικά λήμματα που αναφέρονται στους Μανδαίους είδαμε να επαναλαμβάνεται η άποψη ότι οι κοινότητες τους εκδιώχθηκαν από την Παλαιστίνη την εποχή που οι διάφορες αιρέσεις των Γνωστικών προκαλούσαν αναστάτωση. Εχει επίσης διατυπωθεί η άποψη, χωρίς όμως και αυτή να στηρίζεται σε στοιχεία, πως αν οι Μανδαίοι του Ιράκ είναι Ναζαρηνοί που διώχθηκαν από την Ιουδαία το 37 μΧ. ο διώκτης τους πρέπει, κατά πάσα πιθανότητα, να ήταν ο απόστολος Παύλος. Σελ. 51
Έχοντας αυτές τις πληροφορίες, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε την διδασκαλαία του Παύλου για τον Ιησου. Στις εκκλησίες της Ιωνίας οι «χριστιανοί» δεν γνώριζαν κανένα Ιησου. Τους ρωτούσε ο απόστολος Παύλος τι πιστεύουν και απαντούσαν, εμείς γνωρίζουμε μόνο το Βάπτισμα του Ιωάννη. Τότε ο μεγάλος απόστολος της εκκλησίας τους εξηγούσε ότι ο Ιωάννης βάπτισε με νερό, (εν ύδατι) ενώ ο Ιησούς βατπίζει με πνεύμα, είναι δηλαδή πολύ ανώτερος. Είμαστε σίγουροι λοιπόν ότι αρχικά υπήρχαν πυρήνες Ναζιραίων οπαδών του Ιωάννη παντού στην Ρωμαική αυτοκρατορία, οι οποίοι δεχτηκαν την επίθεση του Παυλου.
Οι Μανδαίοι όμως από την αρχαιότητα, δεν πρόδωαν τον δάσκαλο τους, τον Ιωάννη. «Γυρω στα 1290 ο τοσκάνος δομινικανός ιεραπόστολος Ρικόλντο Πενίνι συναντησε Μανδαίους στην διάρκεια της περιοδίας του στην Μεσσποταμία και σημείωσε: Στην έρημο κοντά στην Βαγδάτη, ζει ένας παράξενος και μοναδικός για τα τελετουργικά του έθιμα λαός. Ονομάζονται Σαβαίοι. Πολλοί από αυτούς, με πλησίασαν και με παρακάλεσαν επίμονα να πάω να τους επισκεφθώ. Είναι άνθρωποι απλοί που διατείνονται ότι κατεχουν τον υστικό9 νόμο του θεού, τον οποίο διασώζουν σε πολύ ωραία βιβλία. Η γραφή τους είναι κάτι ανάμεσα στα Συριακά και τα Αραβικά. Αντιπαθούν τον Αβραάμ, επειδή είχε κάνει περιτομή και λατρεύουν πάνω από όλα τον Ιωάννη τον Βαπτιστή.» Νικολαος Βερνίκος Μανδαίοι σελ. 54
Η αντιπάθεια Μανδαίων στον Αβραάμ και την περιτομή, φανερώνει την ελληνιστικη καταγωγή τους από τους Ναζιραίους του Ιωάννη, όπως συμβαίνει και στο βιβλιο των Μακκαβαίων, όπου οι Ναζιραίοι του Ιησου δεν κάνουν περιτομή. Όλη όμως αυτή η ελληνιστική παράδοση των Ναζιραίων θα αποκρυφθεί και θα αποδοθεί στο όνομα Ναζιραίος ένα νόημα καταγωγής, ότι δηλαδη Ναζιραίος σημαίνει από την Ναζαρέτ. Εμείς γνωρίζουμε όμως ότι ο Ιωάννης είναι Ναζιραίος, δηλαδή ελληνιστής Ιουδαίος που δεν ακολουθεί τα έθιμα του Μωυσή.
Είναι προφάνες ότι οι Μανδαίοι, όπως και πολλές άλλες ομάδες Γνωστικών, όπως και οι μουσουλμάνοι αργότερα, προσάρμοσαν την μυθολογία τους στις προσωπικότητες που κατασκεύασε η ρωμαϊκή εξουσία. Ο Ιωάννης παρουσιάζεται ως ένας άγνωστος ερημίτης με κυρίαρχο επωνυμο το Βαπτιστής, ενώ ο Ιησούς με το επώνυμο Χριστός.
Ιδού όμως τι πιστεύουν οι Μανδαίοι για τον Ιωάννη και τον Ιησού.
Ο Βαπτιστης Ιωάννης Νικολαος Βερνίκος Μανδαίοι σελ. 143
Καθως ο Ιωάννης θα μένει στην Ιερουσαλήμ κα θα δεσπόζει του Ιορδάνη και θα βαπτίζει, ο Ιησους θα έρθει σε αυτόν θα ταπεινώσει εαυτόν και θα λάβει το βάπτισμα και θα γίνει σοφός με την σοφία του Ιωάννη.
Στη συνέχεια όμως, θα διαφθείρει τους λόγους του Ιωάννη, θα διαφθείρει τη βαπτιση του Ιορδάνη, θα αλλάξει τους λόγους της αληθειας και θα διδάξει την απάτη και την πονηρία στην οικουμένη.
Μετα τον θανατο του Ιωάννη ο κόσμος θα πέσει θύμα του σφάλματος. Ο Χριστός των Ρωμαίων θα κατακτησει τον κόσμο, οι δώδεκα αποπλανητές θα γυρίσουν και θα ταξιδέψουν από τόπο σε τόπο για τριάντα χρόνια ο Ρωμαιος Χριστός θα είναι με τους ανθρώπους.
Ποια είναι όμως η αλήθεια; Ποιόν καταδίωξε ο Ηρώδης και ποιόν προσπάθησε να εξαφανίσει από την ιστορία η ρωμαική εξουσία στην συνεργασία της με τους φαρισαίους; Η ιστορική αλήθεια είναι ότι τον Αλέξανδρο Ιωάννη της Μαρίας καταδίωξε ο Ηρώδης. Η ιστορική αλήθεια είναι ότι τον Αλέξανδρο Ιωάννη η ρωμαική εξουσία ήθελε νεκρό και φυσικά όχι αναστημένο. Έλα όμως που τον Αλέξανδρο τον είχαν δει πολλοί άνθρωποι στην Παλαιστίνη, στην Κρητη, στην Μήλο και στην Ρώμη. Ο μοναδικός ιστορικός της Ιουδαίας που έχει διασωθει ως εκ θαύματος, ο φαρισαίος Ιώσηπος, ακολουθωντας την ρωμαϊκή άποψη, αναφέρει ότι αυτός δεν ήταν ο αληθινός Αλέξανδρος της Μαρίας αλλά ένας σωσίας του. Όλοι όμως οι Μηλιώτες τον ακολούθησαν στην Ρώμη, ξοδεύοντας πολλά χρήματα. Φανταζεστε πόσο απογοητεύτηκαν όταν ο Καίσαρας τους είπε ότι ο αναστημένος βασιλιάς της Ιερουσαλήμ είναι ένας σωσίας. Φυσικά και δεν τον πίστεψαν. Επιστρεφοντας στην Μήλο συνέχιζαν να έχουν επαφές με την βασιλική οικογένεια των Ασαμωναίων. Είναι φυσικο η ρωμαική εξουσία να τους καταδιώξει και είναι φυσικό να χτίσουν κατακόμβες.
Φανταστείτε τώρα αυτές τις ομάδες του βασιλια Αλεξάνδρου Ιωάννη, του γιου της βασίλισσας Μαρίας, ως ομάδες ελληνιστών Ναζιραίων στις διάφορες ελληνικες πόλεις. Κι έρχεται ένας φαρισαίος, ο Σαούλ και τους λέει, ο Ιωάννης ο Βαπτιστής βαπτιζε μόνο με νερό και γεννήθηκε από γυναίκα και το λέει μάλιστα και μόνος του ότι δεν είναι ο Χριστός. Αυτός που είναι ο Χριστός είναι ο γιός του μαραγκού Ιωσήφ.
Εμείς οι φαρισαίοι τα ξέρουμε καλύτερα. Πάρτε και το ευαγγέλιο του Λουκά που αναφερει τα γεγονότα όπως πραγματικά συνέβησαν καθώς τα πληροφορήθηκαν από αυτόπτες μάρτυρες. Πρώτα ά άγγελος Γαβριήλ πήγε στην Μαρία…
Όχι αγαπητοί μου φαιρισαίοι ψευδοχριστιανοί, η ιστορική αλήθεια δεν περιλαμβάνει αγγέλους και μαραγκούς. Ο Ιωάννης που καταδίωξε ο Ηρώδης είναι ο γιός του από την βασίλισσα Μαρία. Ο Ιησους ο γιός του μαραγκου δεν υπάρχει αλλά είναι ένας ψευδοχριστός που κατασκεύασε ο Σαούλ για να πολεμήσει τους ελληνιστες Ιουδαίους.
Απλώς αδέρφια μου τώρα και 2000 χρόνια η αλήθεια απαγορεύεται.
Δεν συμφέρει τον Καίσαρα.... και τους φαρισαίους.
ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ – ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου