ταμα

Τα κείμενα που δημοσιεύω σε αυτή την σελίδα είναι αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας. Αναφέρω πάντα κάποια βιβλιογραφία για τα σημαντικότερα θέματα. Η αναδημοσίευση των κειμένων είναι επιτρεπτή εφόσον γίνει αναφορά στην πηγή.


Βασιλάκης Φ. Νεκτάριος



Καλή ανάγνωση.




επικοινωνια: asamonas@hotmail.com

Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

ΑΠΙΣΤΙΑ - Η ΜΟΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ




 Ο σκεπτόμενος νους δεν είναι τίποτα άλλο παρά αυτό που σκέπτεται. Γι αυτό η αλήθεια βρίσκεται στην βαθιά σιωπή. Όταν ο νους ησυχάζει και παρατηρεί όσα περνούν και φεύγουν. Ο σημερινός άνθρωπος όμως δεν ησυχάζει αλλά σκέφτεται ασταμάτητα και σχεδιάζει συνεχώς και πιστεύει διάφορα και νομίζει πολλά. Ο νους του σημερινού ανθρώπου δεν είναι ενέργεια της καρδιάς, αλλά είναι δημιουργημένος από μια γνώση την οποία έχει από παράδοση αποδεχτεί ως μόνη αληθινή. Αυτή η γνώση του σημερινού ανθρώπου δεν είναι εκείνη που πήγασε από την φύση και από την καρδιά του, αλλά η γνώση που του πρόσφεραν κάποιοι πονηροί για τον σκλαβώσουν. Γι αυτό και αυτή η γνώση απευθύνεται σε ανθρώπους διανοητικά υποβαθμισμένους ή πονηρούς. Εννοώ βέβαια την γνώση που προσφέρουν σήμερα οι διάφορες μονοθεϊστικές και πατριαρχικές θρησκείες.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΤΕΡΑ ... 


 Η γνώση που πρόσφεραν οι αρχαίες θρησκείες αντικαταστάθηκε με την πολιτική θρησκεία των πατριαρχών. Η γνώση που πρόσφεραν οι φιλόσοφοι αντικαταστάθηκε με την θεολογία των πονηρών. Η σημερινή θεολογία δεν εξηγεί τους μύθους και τις αρχαίες παραδόσεις αλλά δαιμονοποιεί τον εσωτερικό άνθρωπο και δικαιολογεί την εξουσία του εξωτερικού ανθρώπου και της κίβδηλης γνώσης.

Αρχύτας ο Ταραντίνος


 Αυτή η διαδικασία είχε ξεκινήσει πριν από τον χριστιανισμό αλλά στον χριστιανισμό βρήκε την τελειοποίηση της. Ο Πυθαγόριος Αρχύτας λέει αυτό ακριβώς σε ένα απόσπασμα που έχει διασωθεί από τον Στοβαίο.

«Οι νόμοι που έχουν γραφτεί από άθεους και πονηρούς ανθρώπους, θεωρούνται άγραφοι νόμοι των θεών. Κακή μοίρα και ζημιά χαρίζουν αυτοί οι νόμοι σε όσους δεν υπακούουν σε αυτούς που υπήρξαν πατέρες των γραφτών νόμων και που έθεσαν τα δόγματα στους ανθρώπους.»

 Αυτή είναι η γνώση με την οποία σκεφτόμαστε και η οποία κατοικεί συνειδητά ή ασυνείδητα μέσα στα κεφάλια μας. Ότι υπάρχει ένας καλός θεός και οι άλλοι όλοι είναι κακοί. Ότι ο καλός αυτός θεός αν και οξύθυμος μας εφτιαξε από λάσπη κι έκτισε από το μηδεν την γη και τον ουρανό. Όποιος δεν είναι υπάκους στις εντολές του θεού θα πάει στην κόλαση και μολις πεθανει θα κριθει αυστηρά από τους τιμωρούς αγγελους του καλου αλλά οξύθυμου θεου. Και όποιος δεν πιστεύει στους νόμους και τα δόγματα θα καταδιωχθεί ως αιρετικός και ασεβής. Ο εκχριστιανισμός της γης, υπήρξε η αιτία της μεγαλύτερης σφαγής ανθρώπων στην ιστορία του πλανήτη.



 Στην βίβλο των ελληνιστων Ιουδαίων, την μετάφραση των εβδομήκοντα, υπάρχει ένα κειμενο που εχει γραφτει κατευθείαν στα ελληνικά την εποχή του Χριστού. Ονομάζετε σοφία Σολομώντα. Στο τελος του πρώτου κεφαλαίου γράφει:

«Ο Θεός δεν δημιούργησε θάνατο, ούτε ευχαριστιέται με την απώλεια της ζωής. Αυτοί που φανερώνουν την ασέβεια με τις πράξεις τους και τα λόγια τους, προσκάλεσαν τον θεό και τον ονόμασαν φίλον τους και κατασκεύασαν διαθήκη μαζί του, γιατί αυτοί μονάχα είναι άξιοι να ανήκουν στην μερίδα του θεού.»

 Ο συγγραφέας αυτός κατηγορεί εκείνους που θυσιάζουν αίμα, λέγοντας ότι ο θεός δεν ευχαριστιέται με την δολοφονία των ζώων. Τους κατηγορεί όμως ότι έφτιαξαν διαθήκη με τον θεό που τον θεωρούν δικό τους φίλο. Αυτά τα λέει βέβαια για τους άλλους Ιουδαίους, που επιμένουν στην παλαιά διαθήκη. Οι σημερινοί χριστιανοί επιμένουν ακόμα σε διαθήκες και ονομάζουν τους εαυτούς τους φίλους του θεού γιατί έκαμαν νέα διαθήκη, καλύτερη από την παλιά και στο όνομα της φιλίας τους με τον θεό, θυσιάζουν ανθρώπους αιώνες τώρα.

Δημοσθένης ο Αθηναίος


 Γι αυτό αγαπητοί μου φίλοι ήρθε καιρός να καθαρίσουμε το μυαλό μας από τα μάταια δόγματα των αθέων και πονηρών ανθρώπων. Όπως λέει ο Δημοσθένης στον Φιλιππικό του υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να σώσουμε την πατρίδα μας και την ζωή μας.

«Έχουν λοιπόν, μα τον Δία, προσέθεσα εγώ, επινοηθεί παντοειδή μέσα στις πόλεις, για να προφυλάσσονται και να μένουν σώαι και αβλαβείς, π.χ. χαρακώματα και τείχη και χαντάκια, και όσα άλλα παρόμοια υπάρχουν. Κι αυτά άπαντα χειροποιητά όλα μεν είναι φτιαγμένα με τα χέρια και απαιτούν και πολλήν δαπάνην εις χρήμα. Υπάρχει όμως κάποιο μέσον, κοινόν εκ φύσεως σε ανθρώπους μυαλωμένους, ως προφυλακτικόν, που για όλους μεν γενικώς είναι αγαθόν και σωτήριον, ιδιαιτέρως όμως για τους λαούς των τυράννων. Ποιο λοιπόν είναι αυτό; Η απιστία. Αυτήν να φυλάτε, σαυτήν απάνω να κρατιόσαστε στερεά, αν την διατηρείτε αυτήν, δεν έχετε να πάθετε κανένα κακό


ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕΡΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΕΚΑΜΕ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΝΑΚΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ

 Απιστία. Πρέπει να αναζητήσουμε την αλήθεια που μας κρύβουν σε όλα τα θέματα. Πρέπει να ζωντανέψει η ελληνική επιστήμη στην ιστορία, στην θεολογία, στην ψυχολογία, για να θεραπευθούν οι ψυχές μας από την χριστιανική πλάνη. Ακόμα κι εκείνος που αναζητεί τον Χριστό, για να τον βρεί πρέπει πρώτα απόλα να απιστεί σε όσα του λένε οι ψευτοαποστόλοι ετούτοι για τον μαραγκό, τον αγράμματο, τον τρελλό επαναστάτη, τον γιο πόρνης, τον γυναικά, τον Ιησού τον Ναζωραίο.

Όσα σας λένε οι ιερείς να τα κάνετε αλλά όσα κάνουν εκείνοι εσείς να μην τα κάνετε. Γιατί τίποτα από όσα είπε ο Χριστός δεν το ακολουθούν οι αρχιερείς αυτοί οι Φαρισαίοι.

Κατα Ματθαίον 23:1 Τότε ο  Ιησους ελάλησεν τοις οχλοις και τοις μαθηταις αυτου 2 λέγων,  Επι της Μωϋσέως καθέδρας εκάθισαν οι γραμματεις και οι Φαρισαιοι. 3 πάντα ουν οσα εαν ειπωσιν υμιν ποιήσατε και τηρειτε, κατα δε τα εργα αυτων μη ποιειτε. λέγουσιν γαρ και ου ποιουσιν. 4 δεσμεύουσιν δε φορτία βαρέα και δυσβάστακτα και επιτιθέασιν επι τους ωμους των ανθρώπων, αυτοι δε τω δακτύλω αυτων ου θέλουσιν κινησαι αυτά. 5 πάντα δε τα εργα αυτων ποιουσιν προς το θεαθηναι τοις ανθρώποις. πλατύνουσιν γαρ τα φυλακτήρια αυτων και μεγαλύνουσιν τα κράσπεδα, 6 φιλουσιν δε την πρωτοκλισίαν εν τοις δείπνοις και τας πρωτοκαθεδρίας εν ταις συναγωγαις 7 και τους ασπασμους εν ταις αγοραις και καλεισθαι υπο των ανθρώπων,  Ραββί. 8 υμεις δε μη κληθητε,  Ραββί, εις γάρ εστιν υμων ο διδάσκαλος, πάντες δε υμεις αδελφοί εστε. 9 και πατέρα μη καλέσητε υμων επι της γης, εις γάρ εστιν υμων ο πατηρ ο ουράνιος. 10 μηδε κληθητε καθηγηταί, οτι καθηγητης υμων εστιν εις ο Χριστός. 11 ο δε μείζων υμων εσται υμων διάκονος. 12 οστις δε υψώσει εαυτον ταπεινωθήσεται, και οστις ταπεινώσει εαυτον υψωθήσεται. 13 Ουαι δε υμιν, γραμματεις και Φαρισαιοι υποκριταί, οτι κλείετε την βασιλείαν των ουρανων εμπροσθεν των ανθρώπων. υμεις γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδε τους εισερχομένους αφίετε εισελθειν. 14 15 Ουαι υμιν, γραμματεις και Φαρισαιοι υποκριταί, οτι περιάγετε την θάλασσαν και την ξηραν ποιησαι ενα προσήλυτον, και οταν γένηται ποιειτε αυτον υιον γεέννης διπλότερον υμων. 16 Ουαι υμιν, οδηγοι τυφλοι οι λέγοντες,  Ος αν ομόση εν τω ναω, ουδέν εστιν. ος δ αν ομόση εν τω χρυσω του ναου οφείλει. 


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ Φ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

Του Αρχύτα

Πονηρών αθέων νόμοι θεών άγραφοι αντινομιζόμενοι πονηράν μοίραν και ζημίαν τω μη πειθομένω διδόντες, πατέρες και αγεμόνες των γεγραμμένων νόμων και δογμάτων ανθρώποις τεθέντων.

Η Μετάφραση του κ. Λιακάκου ;;;
Νόμοι κακών και αθέων ανθρώπων, εκλαμβανόμενοι εν τούτοις δήθεν ως άγραφοι εκ θεών νόμοι, και οι οποίοι (κατά σύμπτωσιν) προκαλούν κακοτυχίαν και βλάβην, σ΄όποιον τυχόν δεν υπακούει σε αυτούς, θεωρούνται ως πατέρες και οδηγοί των γραπτών νόμων και διατάξεων, που εθεσπίστηκαν από ανθρώπους.

Αρχύτας: Περίφημος Πυθαγόρειος φιλόσοφος από τον Τάραντα της Μεγάλης Ελλάδας. ¨Ηκμασε τον ΔΧ. αιώνα. Εφεύρε την τροχαλία και τα πολύσπαστα, γενόμενος πρόδρομος του Αρχιμήδη. Επίσης πρώτος ο Αρχύτας διηρεύνησε την καμπύλη της διπλής καμπυλότητας της παραγόμενης εκ της τομής των επιφανειών κυλίνδρου, κώνου, και της σχηματιζόμενης εκ της περιστροφής περιφερείας περί μίαν των εφαπτομένων του !!!!!

Οι νόμοι που έχουν γραφτει από άθεους και πονηρούς ανθρώπους, θεωρούνται αγραφοι νόμοι των θεών. Κακή μοίρα και ζημιά χαρίζουν αυτοι οι νόμοι σε όσους δεν υπακούουν σε αυτούς που υπήρξαν πατέρες των γραφτών νόμων και που έθεσαν τα δόγματα στους ανθρώπους.

 Ο Αρκεσίλαος έλεγεν, ώσπερ όπου φάρμακα πολλά και ιατροί πολλοί, ενταύθα νόσοι πλείσται, ούτω δη και όπου νόμοι πλείστοι, εκεί και αδικίαν είναι μεγίστην.

 Ο Αρκεσίλαος έλεγεν, όπως όπου υπάρχουν πολλά φάρμακα και πολλοί ιατροί εκεί βρισκονται και πολλές αρρώστιες, έτσι και όπου υπάρχουν πολλοί νόμοι εκεί βρίσκεται και η μεγαλύτερη αδικία.

ΣΟΦΙΑ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α 16

«Ότι ο Θεός θάνατος ουκ εποίησεν, ουδέ τέρπεται επ’ απωλεία ζώντων. Ασεβεις δε ταις χερσί και τοις λόγοις προσεκαλέσαντο αυτόν, φίλον ηγησάμενοι αυτόν ετάκησαν και συνθήκην έθεντο προς αυτόν, ότι άξιοι εισί της εκείνου μερίδος είναι.»


Ο Θεός δεν δημιούργησε θάνατο, ούτε ευχαριστιέται με την απώλεια της ζωής. Αυτοί που φανερώνουν την ασέβεια με τα τις πράξεις τους και τα λόγια τους προσκάλεσαν τον θεό και τον ονόμασαν φίλον τους και κατασκεύασαν διαθήκη μαζί του ότι αυτοί μονάχα είναι άξιοι να ανήκουν στην μερίδα του θεού.

Δημοσθένης
Φιλιππικος 2 71

«Έστι νη Δί, έφην εγώ, παντοδαπά ευρημένα ταις πόλεσι προς φυλακήν και σωτηρίαν, οίον χαρακώμασι και τείχη και τάφροι και τάλλα όσα τοιαύτα. Και ταύτα μεν εστίν άπαντα χειροποιητά και δαπάνης πολλής προσδείται, έν δε τι κοινόν η φύσις των ευ φρονούντων εν εαυτή κέκτηται φυλακτήριον, ο πάσι μεν εστίν αγαθόν και σωτήριον, μάλιστα δε τοις πλήθεσι προς τους τυράννους. Τί ουν εστί τούτο; ΑΠΙΣΤΙΑ. Ταύτην φυλάτετε, ταύτης αντέχεσθε, αν ταύτην σώζητε, ουδέν μη δεινόν πάθητε.»


Έχουν λοιπόν, μα τον Δία, προσέθεσα εγώ, επινοηθεί παντοειδή μέσα στις πόλεις, για να προφυλάσσωνται και να μένουν σώαι και αβλαβείς, π.χ. χαρακώματα και τείχη και χαντάκια, και όσα άλλα παρόμοια υπάρχουν. Κι αυτά άπαντα χειροποιητά όλα μεν είναι φτιαγμένα με τα χέρια και απαιτούν και πολλήν δαπάνην εις χρήμα. Υπάρχει όμως κάποιο μέσον, κοινόν εκ φύσεως σε ανθρώπους μυαλωμένους, ως προφυλακτικόν, που για όλους μεν γενικώς είναι γαθαόν και σωτήριον, ιδιαιτέρως όμως για τους λαούς των τυράννων. Ποιο λοιπόν είνι αυτό; Η απιστία. Αυτήν να φυλάτε, σαυτήν απάνω να κρατιώσαστε στερεά, αν την διατηρείτε αυτήν, δεν έχετε να πάθετε κανένα κακό.

ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ Φ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ

Δημοσίευση σχολίου