ταμα

Τα κείμενα που δημοσιεύω σε αυτή την σελίδα είναι αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας. Αναφέρω πάντα κάποια βιβλιογραφία για τα σημαντικότερα θέματα. Η αναδημοσίευση των κειμένων είναι επιτρεπτή εφόσον γίνει αναφορά στην πηγή.


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ



Καλή ανάγνωση.


επικοινωνια: asamonas@hotmail.com

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

Μυνηματα γνωσεως

 

O XPYCOS CKAPABAIOS

10 Ιου 2007

1 Σχόλιο

Ένα καλό γυαλί στον πύργο του επισκόπου στο κάθισμα του διαβόλου σαράντα μία μοίρες και δεκατρία λεπτά βορειοανατολικά και βόρεια κύρια διακλάδωση έβδομο κλαδί ανατολική μεριά ρίξε από το αριστερό μάτι νεκροκεφαλής μια ίσια γραμμή από το δέντρο μέσα από το σημάδι πενήντα πόδια πιο κάτω. 

A good glass in the bishops hostel in the devils seat forty-one degrees and thirteen minutes north-east and by north main branch seventh limb east side shoot from the left eye of the deaths-head a bee line from the tree through the shot fifty feet out.


ταο τε τσινγκ

06 Ιου 2007

1 Σχόλιο

45 Αναμεσα στο γουέι και το Ο ποια ειναι τελικα η διαφορά; Μπορει να συγκριθεί με τη διαφορα αναμεσα στο καλο και το κακό.

47 Ολοι οι ανθρωποι πραγματικα ειναι γεματοι χαμογελα, σα να γευματιζουν μετα την μεγαλη θυσια, σα να πηγαινουν σε ανοιξιατικο φεστιβαλ.

Μονο εγω ειμαι απρακτος σαν το παιδι που δεν εχει δωσει ακομη σημαδι, σαν το μωρο που δεν εχει ακομα γελασει.

Αφηνομαι να πεσω και πλανιεμαι, σα να μην ανηκω πουθενα.

Ολοι εχουv αρκετα για να φυλαξουν, μονο εγω μοιαζω να τα εχω χασει ολα.

Το πνευμα μου ειναι σαν του ολότελα ηλίθιου, τοσο χαζος ειμαι.

Ο κόσμος ειναι γεματος λαμπερους ανθρώπους, μονο εγω ειμαι σκοτεινος.

Μοιάζουν ζωηροi και σίγουροι, εγω μοναχα θλιμμενος.

Μοιαζω ακαταστατος σαν τον ωκεανό, ερμαιο του ανέμου, ασταματητος.

Ολοι μπορουν να γινουν χρησιμοι, μονο εγω ειμαι ανοικονομητος και αξεστος.

Αλλά αυτό που πιο πολυ διαφερω απ΄ όλους ειναι πως δεν τιμαω τροφη που δεν ερχεται απ΄ τη μητέρα μου.


ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΑΥΡΗΛΙΟΥ

28 Μαΐ 2009

1 Σχόλιο

ΕΚΑΣΤΟΥ ΝΟΥΣ ΘΕΟΣ ΟΥΔΕΝ ΙΔΙΟΝ ΟΥΔΕΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΝ ΥΠΟΛΗΨΙΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ 


20 Ιου 2009

1 Σχόλιο

ΔΟΜΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ

 ΑΙΓΥΠΤΟΣ

Το μεγαλύτερο βαθύπεδο της Δυτικής ερήμου είναι της Κατάρα, που κατεβαίνει μέχρι 133 μ. κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Οι Αιγύπτιοι το ονομάζουν Μπιλαντ ες σεϊτάν, δηλαδή, χώρα του διαβόλου. Τα λίγα πηγάδια είναι αλμυρά, η βλάστηση αραιοτατη και μόνο σε ορισμένα σημεία εμφανίζονται συστάδες με φοίνικες νάνους.


Η μουσική αρχίζει με φόβο κι εξαιτίας αυτού του φόβου υπάρχει τρόμος, όπως με την κατάρα.  --------  Μετά πρόσθεσα κούραση, κι εξαιτίας της κούρασης υπάρχει συμβιβαστικότητα. ----- Τελείωσα με σύγχυση, κι εξαιτίας της σύγχυσης υπάρχει χαζομάρα.  ----- Κι εξαιτίας της χαζομάρας υπάρχει το Τάο που μπορεί να Υψωθεί και να το πάρεις μαζί σου όπου πας.

ΤΣΟΥΑΝΓΚ ΤΣΟΥ Σελίδα 69 


Τί είναι οι συμπτώσεις ; Η συγχρονικότητα ; Είναι το παρελθόν λίγο πιο μακριά ; Είναι το μέλλον όσα ακόμα πακέτα ενέργειας παραμένουν τυλιγμένα στην συσκευασία τους ; Και τελικά ποιά ήταν η γνώση του βασιλιά Σολομώντα ; Να νικήσω τους εχθρούς μου ή να αποκτήσω την σοφία του ουρανού και του άδη ; Μα χαζε.... αν αποκτήσεις την σοφία του ουρανού και του άδη, οι νεκροί θα σε προστατευουν και θα σε αγαπάνε..... για πάντα. 

Μυνηματα γνωσεως 

Βασιλακης Νεκταριος, Ελλην ασεβης 



Δεν υπάρχουν σχόλια: