ταμα

Τα κείμενα που δημοσιεύω σε αυτή την σελίδα είναι αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας. Αναφέρω πάντα κάποια βιβλιογραφία για τα σημαντικότερα θέματα. Η αναδημοσίευση των κειμένων είναι επιτρεπτή εφόσον γίνει αναφορά στην πηγή.


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ



Καλή ανάγνωση.


επικοινωνια: asamonas@hotmail.com

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022

Τι ειμαστε. Που ζούμε. ???

 



Τι ειμαστε. Που ζούμε. Μετα Τι ;

Κι ακόμα δεν ρώτησα τι είναι θεός και αν υπάρχει. Κάτσε να γνωρίσεις τον θεό κι αυτος θα σου πει ποτε υπάρχει, πότε δεν υπάρχει…. Και ποτε τα κανει και τα δύο ταυτόχρονα.

Τι είναι λοιπον ο άνθρωπος ;  Είναι ένα ζώο, χωρίς πόδια αλλά πηγαίνει, χωρός μάτια, αλλά βλέπει, χωρίς αυτιά αλλά ακούει. Είναι και ζωο με σώμα σαρκικό και είναι και ζώο χωρίς σώμα νοητικο. Αυτό που δεν έχει σώμα είναι υποκειμενικό. Η ύπαρξη του δηλαδή μπορεί να διαπιστωθεί μόνο υποκειμενικά. Ας πουμε … δηλαδή… σκεφτομαι αρα υπάρχω. Κοτζιτο εργκο σουμ.

 Αυτό που περισσεύει είναι ένας Διόνυσος που με ολοστρουγγυλα ματια βλέπει όλο το φαινόμενο. 123 Στη θεση 4. Μα υπάρχει το τέσσερα ; Σίγουρα όχι. Γιατί αλλιώς θα υπήρχε η ρίζα του 2. Αφου δεν υπάρχει η ρίζα του δυο δεν υπάρχει κανενα τετραγωνο. Υπάρχει… στο περίπου… ας πούμε. Και να σας πω γιατι υπάρχει. Επειδη υπάρχει το 5 και το τέσσερα δεν είναι παρα ένας αριθμος που υπάρχει εξαιτίας της προοδου του στο 5. Μία ορθάνοιχτη πιθανότητα. Ωστόσο στο 4 δεν υπάρχει σώμα… αλλά ένα σώμα που κινείται… 444 διαρκώς… Όπως μια καρδιά που χτυπά.. τικ τακ τικ τακ… κινειται διαρκώς.464 464 484

Πότε όμως συνέβει αυτό; Πότε ξεκινησε ο παλμός ; Ξεκίνησε στο 2. Εγώ υπάρχω, εσύ υπάρχεις, εγώ υπάρχω, εσύ υπάρχεις, τικ τακ, τικ τακ, εισπνέω εκπνέω εγώ υπάρχω, εσύ υπάρχεις… είμαι, δεν είμαι, Και καλα εγω ειμαι εγω, ο άλλος ποιος είναι ; όταν δεν ειμαι.

Α… θα με σκοτώσει στο τέλος. Είναι το Ωμεγα μου. Είναι ο Άλλος Εγω… ο θανατος μου που γενιέται μαζί με την ζωή μου.  Αναμαρτητος νεα ζωή, Δολοφονος του θεου πρώτος Κρόνιος αμαρτωλος... ο άλλος.

 Η πρώτη δουλειά που έκανε ο Ερμης, ηταν να κλέψει τα βόδια του Ηλιου. Η πρώτη δουλειά που έκανε ο Κρόνος, ήταν να σκοτώσει τον θεό. Ετσι ξεκινησε η ζωή και ο θανατος. Εισπνέω, Εκπνέω. Τικ Τακ.

Όλοι βλέπουμε το μωρό. Το αναμαρτητο βρεφος. Υποκρίνεται ότι δεν έχει ξαναζήσει ποτέ. Ότι δεν έλαβε μέρος στην δολοφονία του θεού. Δεν ξέρει τίποτα. Αλλά καλυτερα ξέρει την δολοφονία του Κρόνου. Γιατι αυτοι οι δαίμονες νικησαν τους Τιτάνες. Οι φωτεινοι Ολύμπιοι νικησαν τους γυψινους μασκοφόρους. Μεταμορφωθηκαν μονο όπως ένα μωρό μπορουσε να μεταμορφωθεί. Από την αρχή το σύμπαν ξανά. Τιτανες Ξεχασα τα πάντα. Εγινα Διονυσος Φανης σύμπαν από την αρχη.

 111222333444555666777888999

Από το μηδεν ως το Ένα, είναι όλη η εσωτερική πορεία. Το άπειρον είναι και στο μηδεν και στο ένα, και τωρα αρκει. Ημουν αρχη από την αρχη, προ εωσφόρου, γης και ουρανου ένα. Μπορεί να συμβεί με τον καθενα. Ο Καθενας ένα σύμπαν μονος του από την αρχή. Οκ η μοναξιά είναι πολύ. Ο πόνος στη μέση. Η αγάπη πουθενά. Αυτό το δύο το κακό το ωμέγα που γεννηθηκε μετα το καλό, το ίδιο παντα από την αρχή, αρχή κι αυτό, στο τρία μεσα είναι όλα προστιθέμενα. Το πώς αναμαρτητο μωρο, το κατανοώ, το πώς δολοφόνος θεου, πως το κατανοώ.?

Το πώς δολοφονος τιτανα, το χαίρομαι. Μα είναι το σύμπαν που θέλει να πεθάνει πάλι από την αρχή.

Να γεννηθει ξανα, Να εισπνεύσει,

Να πεθανει ξανά, Να εκπνεύσει/

Κανε και μία σταση για δυο μπυρες.

Με ένα μωρο.


1009 ενα μηδεν παραπανω σιγα το πραμα

1010

ΒΑΤΡΑΧΟΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝΑ - ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ?

ΒΑΤΡΑΧΟΡΕΡΩΤΗΣΗ ΔΥΟ - ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ

ΒΑΤΡΑΧΟΕΡΩΤΗΣΗ ΤΡΙΑ - ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΚΑΝΑ

ΒΝΦ 

ΔΙΑΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΥΛΗ 

Η ΠΕΡΙ ΟΝΟΥ ΣΚΙΑΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια: