ταμα

Τα κείμενα που δημοσιεύω σε αυτή την σελίδα είναι αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας. Αναφέρω πάντα κάποια βιβλιογραφία για τα σημαντικότερα θέματα. Η αναδημοσίευση των κειμένων είναι επιτρεπτή εφόσον γίνει αναφορά στην πηγή.


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ



Καλή ανάγνωση.


επικοινωνια: asamonas@hotmail.com

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

ΠΕΡΙ ΘΕΟΚΡΑΤΙΑΣ

 


ΚΑΤ ΑΠΙΩΝΟΣ Β

 

Απειρες είναι οι διαφορες που παρουσιάζουν τα ηθη και οι νομοι όλων των ανθρώπων. Περιληπτικα μπορουμε να πουμε ότι καποιοι έχουν μοναρχία, άλλοι ολιγαρχία και καποιοι εμπιστευονται στο πληθος την πολιτικη εξουσία. Ο δικος μας όμως νομοθετης βιαζοντας τον λογο μπορουμε να πουμε ότι το πολιτευμα θεοκρατία δημιουργησε.

164 Ουκουν απειροι μεν οι κατά μέρος των εθων και των νομων παρα τοις άπασιν ανθρώποις διαφοραί, κεφαλεωδως αν ειπι τις οι μεν γαρ μοναρχίας, οι δε τοις ολιγοις δυναστείας, άλλοι δε τοις πληθεσιν επετρεψαν την εξουσίαν των πολιτευματων 165 Ο δ΄ημέτερος νομοθετης ως τις αν είπι βιασαμενος τον λογον θεοκρατία απεδειξε το πολιτευμα.

 

Όταν λοιπον οι άλλοι λαοι, όλα τα έθνη εχουν μοναρχία, ολιγαρχία ή δημοκρατία, οι εβραίοι ως λαος του θεου έχει θεοκρατία. Αυτή είναι όμως η άποψη των φαρισαίων και όχι των ελληνιστών Ιουδαίων που έχουν μοναρχία και υποστηρίζουν το βασιλικο γένος των ελληνιστών Ασαμωναίων. Όταν οι φαρισαίοι συνεργαστηκαν με τους Ρωμαίους για να προδώσουν το Ισραήλ και την μοναρχία… ο φαρισαίος ιστορικος Ιωσηπος γραφει ότι ετσι θα τους κυβερνουσε το Συνεδριο, το Σαχεντριν, μια ομαδα δηλαδη αρχιερέων. Αυτή είναι η θεοκρατία των φαρισαίων που αναπτυχθηκε με τον χριστιανισμο και τον ισλαμισμο. Το Βυζαντιο είναι η αθλιοτερη ολων των θεοκρατιών.

Μενει να δούμε αν όντως ισχύει αυτή η παρατηρηση για την θεοκρατία του φαρισαίου Ιωσήπου. Γιατι ενας Ελληνας θα έλεγε ότι ο Μινωας πηρε τους νόμους από τον ίδιο τον Δία, όπως και ο Λυκουργος της Σπάρτης και τίποτα δεν μειώνει την θεοπνευστία των ελληνικων νομων. Η ίδια η Δημοκρατία γεννηθηκε μεσα στην ελληνικη θρησκεία και ο Διονυσος ηταν ο θεος της. Είναι βλέπετε ο θεος του πληθους, ο θεός των πολλων, εκείνος που δημιουργεί ομαδες και την ίδια την δημοκρατία.


 Ακομα όμως και οι βασιλείς θεωρούνται θεικοι, όπως ο Σολομωντας και ο Δαυίδ, όπως οι βασιλιαδες Ασαμωναίοι που ηταν ταυτόχρονα και αρχιερείς ώστε να αναφερονται από τον ίδιο τον Ιώσηπο ως ιεροβασιλεία. Αρα εδώ βλέπουμε ένα ακραίο ισχυρισμο, που ουσιαστικά περιορίζει την δυναμη του θεου σε μια ομαδα αρχιερέων φαρισαίων που απαρτίζουν το Συνεδριο. Στην Ελλάδα θα λεγαμε η Ιερα Συνοδος. Μια ομαδα φαρισαίων που θεωρου ότι έχουν καποια ιδιαιτερη σχέση με τον … Θεό.

Ο καθενας μπορεί εύκολα να καταλάβει ποσο πολυτιμη είναι η ανοησία και η αυταρχικοτητα του θεου. Ενας ηλιθιος και ζηλοτυπος θεός, παραγει τα ίδια πλάσματα, αρκει να πιστευεις σε αυτόν. Η πιστη σε αυτόν τον θεο περιτέμνει το μυαλο και υποτασσει την σκεψη στα δόγματα των φαρισαίων. Κι ετσι έχουμε τον δουλο του θεου τάδε, διότι ο φαρισαίος Ιώσηπος δεν μας το λέει… αλλα η θεοκρατία δεν έχει πολιτες ούτε υπηκοους αλλα δούλους…

και γνωρίζουμε τι έπραξε και πράττει αυτο το Συνεδριο φαρισαίων, του Καιάφα και των άλλων ... σε συνεργασία πάντα με τους ρωμιους εναντιον του ελληνισμου και της ανθρωπότητας. 


ελάτε με την σωστη πλευρα 


ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝ ΑΣΕΒΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια: